Help!!! Ik ga zometeen mijn abonnement verlengen en mag dus een nieuwe telefoon kiezen. Momenteel heb ik de iPhone 5. Eigenlijk wil ik iets nieuws en gaan voor de samsung galaxy s4...MAAR.. Ik ben zo bang dat ik spijt krijg omdat ik de iPhone zo fijn vind Zijn er mensen die gewisseld hebben van telefoon en spijt hebben of juist niet?? Ik heb nog een paar uur bedenktijd.
ja maar dat is een oud model, zou ik niet doen. En volgens mij scheelt het niet of niet veel qua grootte.
Je hebt ook de s4 mini.. Probeer die telefoons eens uit in de winkel en bij twijfel, niet doen zei mama altijd hahaha
Ik ben vorige week overgestapt van iphone naar samsung. Heb nu de galaxy S4, en nog geen moment spijt gehad. Ik vind het grotere scherm juist een verademing. Had alles van apple wel gezien inmiddels, en nu met android gaat er een wereld voor me open hahaha
Tja dat moet je inderdaad bekijken of je een groot scherm prettig vind..ik zou voor de mini gaan ..is ook een stuk goedkoper 😉
Ik was na jaren trouwe iPhone fan overgestapt op de s4.. Heb echt enorm moeten wennen.. Maar uiteindelijk wel enorm tevreden. Zitten wel een hele hoop functies op, een iPhone is eenvoudiger. Maar ben inmiddels weer terug naar iPhone. Ik had m'n Samsung nog niet zo lang en toen is hij op een onwijs lullige manier gevallen. Vanaf zithoogte maar wel gelijk m'n hele beeldscherm aan diggelen. Kosten om het te laten maken 200,- dus daar pas ik voor.. Er zat trouwens wel een bersvhermhoesje om, ook voor het beeld maar dat heeft niet mogen helpen Misschien domme pech maar met m'n iPhones kon ik werkelijk alles doen. Die zijn in al die jaren bij wijze van wel 100x gevallen en nooit wat mee gehad. Ik blijf dus maar bij mijn iPhone, ik ben het vertrouwen in Samsung kwijt. Ook al was het misschien domme pech. Ik vind de reparatiekosten zo niet in verhouding staan tot wat het toestel kost.
Ja hier ook de s4 maar ik ben dan ook tegen de beperkingen die apple op zijn gebruikers legt door de gesloten systemen.
Ben ook overgestapt van Apple naar Samsung s4, echt geen seconde spijt van gehad. Maar als je zo tevreden bent over je iPhone 5, waarom dan niet je abonnement verlengen zonder toestel? Vele malen goedkoper en waarom iets vervangen wat nog goed werkt en waar je tevreden over bent. Van wat ik begrijp is de 5s/c niet echt een vooruitgang met de 5.