Bedankt knap! Voor het felicitatietopic en allemaal bedankt voor de felicitaties en berichtjes! Het is echt een prachtige dag geweest. Heerlijk ongedwongen, stressvrij en ook nog eens stralend weer. Alles was tot in de puntjes geregeld en we hebben nergens omkijken naar gehad. Alleen maar puur genieten dus! Feest was ook geweldig. Ben niet van de dansvloer af geweest en dit was een partyrockerwaardig feest al zeg ik het zelf. Twee kleine minpuntjes; hoop mensen die zonder af te bellen niet op kwamen dagen en mijn zoon die net verkouden was en uiteindelijk toch thuis heeft geslapen omdat hij hysterisch aan het huilen was bij mijn ouders (maar of ik dat echt een nadeel vind???) Bekijk bijlage 346024 Bekijk bijlage 346025
Mooi hoor! Fijn dat jullie dag zo geweldig was. Wel jammer dat er mensen maar zo niet op komen dagen, geen daggasten hoop ik? Geniet ervan, newlyweds
Nee alle daggasten waren gewoon aanwezig! En de mensen die er waren, waren ook echt gezellig. Dus ik miep niet. . Nee echt, het is zoooo voorbij en daar zit je een jaar lang tegen aan te hikken.
Graag gedaan en leuk om te lezen dat het een gezellige bruiloft is geweest. Mooie jurk! Nu lekker na genieten vandaag. Je zit in je bruidsweken. Hoe ik op het idee kwam. Gisteren vertelde lov23 dat ze ook ging trouwen en toen dacht ik in eens van he! Vandaag trouw jij en bedacht ik het felicitatie topic.
Wat zagen jullie er schittert uit zeg!! En die kleine minpuntjes ach dat is te overleven toch!! En een schitterde jurk!!