oh wat triest! (zwager)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou hier weer wat mee gemaakt.

laat ik even vooraf vertellen de relatie tussen mijn zwager en ons is sinds onze relatie drastisch bekoeld. de jaren ervoor gingen we gewoon stappen maar sinds is een reletie heb met zijn broer is het oorlog want meneer is jaloers:$

nou vanavond ben ik er dus achter gekomen dat wij gecontroleert worden.
    mijn zwager volgt onze hyves alle krabbel die wij krijgen worden dus herleid naar de schrijvers of wij wat hebben terug gestuurd! alles word doorgebrieft naar mijn schoonouders.

vanavond weer ik heb nog geen 3 min een www op hyves staan en schoon ouders bellen al waar het op slaat dat wij nog een huisdier erbij nemen!(nou het zijn er 2 maar boeiend)
    wij hadden dat eerst moeten vertellen voordat we een beslissing zouden nemen:(

WTF ik heb toch mijn eigen leven!ik snap niet wat ik hier mee moet ik durf onderhand helemaal niets te doen met hyves.omdat hij alles nakijkt.

dit is toch niet normaal gedrag of wel?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    zou meteen de telefoon pakken en hem opbellen.. wat een raar gedoe joh!

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Blocken en als hij vraagt waar dat over gaat gewoon even uit de doeken doen dat dit niet helemaal de bedoeling is ... wat een misselijk mannetjes zeg , heeft hij geen leven of zo :(

4. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Lekkere situatie dan. Er zijn 2 dingen die me hierbij zouden storen. Allereerst het feit dat je zwager jullie controleert en dan ook nog alles door gaat vertellen. En ten tweede, dat je verantwoording zou moeten afleggen t.o.v. je schoonouders over het wel of geen huisdier erbij nemen.
    Jeetje.. het is toch jullie leven, of niet.

Ik zou in jouw situatie je zwager gewoon blokken op hyves!
    En daarnaast, zou ik eens een goed gesprek aan gaan.
    Dit is geen gezonde situatie lijkt mij.
    Succes ermee!

Groetjes Anouk

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    profiel privé maken en hem uit de vriendenlijst gooien als hij er in staat.. Pff, wat een dom gedoe..anders idd opbellen en vragen waar het op slaat? succes elk geval meid...

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.954
    113
    Afschermen?

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik zou hem gewoon zeggen dat je heus wel weet dat hij jaloers is en dat hij gewoon is lekker zijn eigen leventje moet gaan leiden ipv zich constant met dat van jullie te bemoeien... wat zegt je man ervan?? tegenover je schoonouders is het moeilijk dat jij er wat van zegt. dat begrijp ik volkomen, dan zou ik gewoon is met je man overleggen en zeggen dat "als hij er hetzelfde over denkt als jij" hij er maar eens mee moet praten en hen duidelijk moet maken dat jullie oud genoeg zijn om zelf beslissingen te nemen.

waarschijnlijk aanvaarden ze dit van hem wel, terwijl als jij het zegt je alleen maar meer gerotzooi krijgt

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hem aflsuiten van je hyves, weggooien en zelf je profiel anoniem maken, als ie ernaar vraagt, duidelijk uitleggen waar het op slaat.

Dit is gewoon belachelijk dat je toestemming zou moeten hebben voor huisdier of niet... kom op zeg je hebt je eigen leven (ik wil je schoonouders niet afvallen, ken ze niet dus geen oordeel, maar dit is wel een nare reactie..)

Sterkte!!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Inderdaad je zwager blokken op je hyves en 'm duidelijk maken dat jullie van zulk soort gedrag echt niet gediend zijn. Kom op zeg, wat denkt ie wel niet!! Vind het van je schoonouders trouwens ook wel behoorlijk raar dat zij zich bemoeien met het feit dat jullie er nog een huisdier bijnemen. Wat gaat hun dat nou aan?!

10. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Hem zou ik blocken, wat een flapdrol. En je schoonouders, sorry hoor maar waarom gaan zij hierin mee? Ook belachelijk.

Ik zou ff een nieuwe WWW instellen: me irriteren aan mijn zwager @ thuis :D

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    :D nee, dan belt hij mammie... :D

ik zou het proberen te negeren. Volgens mij kun je bepaalde dingen per persoon afschermen...
    en ben je het echt beu, dan van je hyves afgooien.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

:D LOL! Da's een goeie!!

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    wat is een www??

je kans mss ook vragen via hyves wie er allemaal toestemming moet vragen aan schoonbroer en schoonouders voor ze een beslissing maken? of hun eens op bellen en zeggen dat "voordat zij volgende keer iets nieuws aankopen ofzo" graag op de hoogte wil zijn zodat je mee kan beslissen?

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik zou hem ook blokkeren van jouw hyves. Heb ik ook bij een paar mensen gedaan omdat ik gewoon niet wil dat zij mij nog controleren. (heb hyves ook op prive staan hoor, maar gewoon voor het idee).

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zat er ook al aan te denken hem uit de lijst te gooien maar dan komt er echt grote ruzie dat weet ik nu al.
    schoonouders staan altijd achter hem nooit achter mijn vriend. mijn vriend heeft ook zo iets van doe nou ook eens normaal.

wij proberen normaal te doen maar telkens weer is er gezijk.
    mijn vriend heeft eens een woordenwisseling gehad met hem tijdens het uit gaan en daarna heeft hij om 3 uur snachts zijn pappie en mammie gebeld want "vriend"deed stom.
    ik ben echt uit me dakpan gegaan niet normaal ik heb toen ook gelijk duidelijk gemaakt dat het echt een triest kind is. (hij is 30)
    we hebben daarom bijna 4 maanden niets van zijn ouders gehoord.

hij gund anderen het licht in de ogen niet.wij waren vorig jaar (wat gaat dat snel!) zwanger toen wilde hij niets met ons te doen hebben. nu die kleine er is word er gedaan of hij de geweldige oom is! niet dus zal hij ook niet worden.

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Dat betekent op hyves Wie Wat Waar .

@amfy

Ik zou hem inderdaad ook gaan verwijderen en hem is duidelijk maken dat het over is en dat hij een eigen vriendin moet gaan zoeken (weet niet of hij een vriendin heeft ) en niet zo jaloers moet doen.Dit is wel heel erg belachelijk en ook erg kinderachtig .

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    @amfy

Heb je geen goed gesprek gehad met je schoonouders en hun het is een keer duidelijk laten weten waar hij mee bezig is ? Of reageren hun daar niet op .

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wat vreselijk lastig allemaal... Weet het verder ook niet echt wat je dán moet doen... kan alleen maar zeggen:veel sterkte, wij staan achter je (al heb je dara miss niets aan)

btw woont hij nog thuis?? Of op zichzelf.. (mag het toch hopen met 30... maar goed, je hebt er personen tussen...)
    En weet je zeker dat ze je niet kunnen vinden hier????? Niet om je "bang" te maken maar just to be shure...

ps: wat ook naar voor je vriend zeg... dat zn broer altijd voorgetrokken word....

19. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    pffff wat een kinderachtige reactie, ik weet zeker dat je zwager een zeer groot probleem heeft....
    En als jou dat iets doet heb jij ook een probleem, blokken dus.
    En als je schoonouders dan boos worden om een www of block?
    So what, dan weet je zeker dat je zwager op zijn ouders lijkt;)

Zet um op meid, en laat je niet neerhalen door zo'n ziekelijk jaloers iemand

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

hij woont op zich zelf maar hij eet iedere dag thuis etc etc. hij slaapt daar alleen maar.
    hij is alleen dus..

praten met mijn s ouders help echt geen donder want hun ziet het niet.hoevaak mijn vriend er iets van heeft gezecht en zelfs 1 keer in huilen is uit gebarsten!het boeit ze niets

Deel Deze Pagina