iets raars, iemand een idee?

Discussie in 'De lounge' gestart door eliesja, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb sinds 3 maanden iets raars, het zal waarschijnlijk wel een koortslip zijn,anders zou ik ook niet weten wat het is, vind het ook zo vreemd, heb hem namelijk op mijn kaak en op mijn lip en iedere keer als ik ongesteld ben dan krijg ik die twee plekken,(steeds exact dezelfde plekken) begint met jeuk bij me kaak, prikkeling in me lip en uiteindelijk heb ik een donkere plek op mijn kaak en een dikke lip en dat trekt dan na me ongesteldheid weer weg en meestal krap ik die op mijn kaak open, heb ik gewoon een schaafwondje zitten.. het is 1 keer voorgekomen dat ik op mijn lip ook een schaafwondje had..
    Klinkt dit mischien bekend bij iemand??:(

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    klinkt als koorts lip.

dan begint met jeuk en dan krijg je een wit blaasje met pus ( klinkt vies he ) dat knalt open en dat wordt een donker korstje en daar mag je echt echt echt niet aan krappen dan kan je littekens krijgen namelijk.

koop crème tegen koorts lip en als voorzorg opsmeren op het moment dat je tinteling krijgt of dat je ongi wordt, bekijk of dat helpt zo niet dan kan je even naar de arts gaan om te kijken of het iets anders is.

maar het begin echt met jeuk, wit pus bultje, korstje.

drink ook elke ochtend ver geperste sinaasappelsap voor de vitamine c als voorzorg voor de rest van de maand, vermijd lippenstif of lip balsem dat kan het in sommige gevallen erger maken ( de jeuk )

succes xx

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    het gekke is dat ik nog geen blaasjes met pus heb gehad, maar mischien kan dat een ander soort koortslip zijn?

zal idd die creme eens proberen, hoop dat het helpt jeukt als de neten nu zeg..grr

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hoe zit dat eigelijk met besmetting enzo?? ik knuffel en kus me kids dus wel gewoon?

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Ik zou dan even naar de huisarts gaan om te laten bevestigen dat het een koortslip is,
    en die kan je info geven over wat je wel en niet kan doen met een koortslip (als dat het is) dus afspraak maken zodra je er last van hebt oid, groetjes

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    denk dat ik idd es een afspraak moet maken met ha.

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oooo als je geen pus blaasje hebt gehad kan je beter even naar de HA gaan dan is het vast wat anders..

mocht het toch een koortslip zijn , als je een pus blaasje hebt is het even geen kusjes geven en goed je handen wassen voordat je een luier verschoot of als je aan je kind zijn gezichtje zit.

is vaak maar voor 1 a 2 daagjes . zodra het geknapt is is het niet meer besmettelijk.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    thanks

Deel Deze Pagina