Wij hebben echt een hekel aan mensenmassa's en lange wachtrijen, maar helaas ontkom je hier vaak niet aan in de zomervakantie. Heeft iemand ervaring met de drukte in het dolfinarium, drievliet en Duinrell tijdens de vakantie? Is het te doen? En wat zijn jouw uitjes-tips die ook in de vakantie altijd leuk blijven? Wij gaan heel graag en regelmatig naar het oertijdmuseum in Boxtel: nooit te druk en vreselijk leuk voor kinderen die dino's leuk vinden. Ook in de Loonse en Drunense duinen zijn we graag te vinden.
Ik heb ervaring met het dolfinarium opeen drukke dag en ik vond er niet veel aan. Op zich maakt het voor de shows niet uit, ze doen meer shows op drukke dagen denk ik. Maar je kon nergens meer zitten, dikke rijen bij horeca en wc's. En eigenlijk vond ik de shows ook een beetje zielig voor de dieren, dus ook in het laagseizoen was ik afgeknapt denk ik Wij waren in t archeon paar weken geleden. Was echt heel leuk! Geofort is ook leuk om te doen in de zomer. Allebei met museumjaarkaart. Persoonlijk hou ik niet van drukke pretparken en dit is een mooi alternatief
Blijdorp is ook leuk in het hoogseizoen. Op een tweede feestdag vind ik het wel echt te druk. Maar dan gaan we pas om drie uur (hebben abonnement). Omdat het zo ruim is opgezet, heb je geen 'last' van de mensen. Oké, de speeltuin is dan misschien wat drukker. Die slaan we dan over.
Ik hoorde van mijn schoonouders in Groningen dan Landgoed Tenaxx leuk is. Maar dat hebben ze weer van andere opa's en oma's, we zijn er zelf nog niet geweest. Is een dinopark. Er zit trouwens ook een dinoland in Zwolle dacht ik.
Zowel Duinrell als Drievliet zijn best te doen in de zomervakantie, natuurlijk heb je rijen, maar bij de kleine kinder-attractie is het nooit echt enorm druk hoor. Volgende week starten de scholen weer in deze omgeving, dus misschien is die week weer wat rustiger. Wij gaan zelf graag naar bovenstaande en naar Plaswijckpark, maar wij zijn bijna de hele zomervakantie weg. Alleen Duinrell doen wij altijd nog een keer in de zomer, omdat mijn dochter de show altijd zo leuk vindt.
Safaripark Beekse Bergen was ook goed te doen hoor! Wij hadden de laatste bus terug, daar moesten we een kwartiertje/half uurtje wachten,
Oh nou ik had daar vorig jaar juist een mindere ervaring. De rijen bij de boten/bussen waren toen echt zo lang. We moesten 4 boten wachten tot wij een keer mee konden. Mijn zoontjes waren te moe om zelf nog terug te lopen en het was zo vreselijk warm. Het was geen goed idee om aan het eind van de middag aan het eind van het park te zijn.
Wij waren op een dag die begon met veel regen. Misschien dat het daardoor bij ons rustiger was? Bij de boot kon iedereen er op (wij stonden er een kwartiertje).
We zijn eens in de zomervakantie naar het Dolfinarium geweest, NOOIT weer! Voetje voor voetje in een mensenmassa schuifelend het park door, nergens kunnen zitten, nergens kunnen staan, niets kunnen zien, een buggy met kind waar bijna letterlijk overheen gelopen werd. We zijn naar twee shows geweest, waar we met heel veel geluk naar binnen konden. Daarna rennend naar de uitgang om nooit weer terug te komen, haha. Gelukkig had het ons niet veel geld gekost, we hadden de kaartjes via een of andere kortingsactie besteld.
Wij zijn deze vakantie naar Hellendoorn geweest en totaal geen rijen en drukte kon zelfs blijven zitten in de attracties Ook naar dierenpark amersfoort geweest en op het parkeerterrein wa s het erg druk in het park niks van meegekregen Wil graag nog naar de Efteling maar die slaan we over en doen we ergens later Dit jaar