Stapelbed gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door raspberry, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat klinkt dan heel simpel, maar is het dus niet...

Voor onze twee meiden zijn we op zoek naar een stapelbed, zodat ze binnen nu en een jaar samen op 1 kamer kunnen slapen en de twee kids van mijn man allebei een eigen kamer kunnen krijgen, (meisje 13 en jongen 11, dus wel zo fijn qua privacy ;)).

Alleen... de kamers zijn niet zo groot. Het bed moet dus zo klein mogelijk zijn, (matrasmaat 80 cm bij 1,80 m zou meer dan voldoende zijn), met liefst ook nog zoveel mogelijk bergruimte en liefst ook nog een uitschuifbare lade voor een extra matras.
    Komt dan nog bij dat Thirza wat moeite heeft met haar balans, waardoor een bed met een laddertje eigenlijk te moeilijk is en we dit niet veilig vinden. Dus we zouden liefst een bed hebben dat vergelijkbaar is met het bed in de link, (of op een andere manier aan onze eisen voldoet), maar dan kleiner, want dit bed is te groot voor de slaapkamer waar het moet staan. Dan kan de deur niet meer open of dicht :( (en schuiven binnen de kamer zelf gaat niet, vanwege een inbouwkast en de positie van de deur naar de gang :().
    Bibop stapelbed hout - stapelbedden met opbergruimte | Emob4kids

Ik zoek me dus helemaal suf, maar heb al vaker ondervonden dat een topic hier zetten, vaak nog een hoop oplevert, omdat er een hoop mensen zijn die handiger zijn in googelen dan ik :D
    Mocht er iemand zijn die een timmerman of handige klusser in de buurt van Den Bosch, (of verder weg, maar prijstechnisch nog steeds haalbaar) weet: mag ook.

2. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Zoiets?

Deze kan op maat gemaakt worden.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,8 KB
      Weergaven:
      5
  3. Mamabram

Of deze?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,2 KB
      Weergaven:
      668
  4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Je kan ook gaan "spelen" met het Ikea Kura bed. Deze is heel betaalbaar en dan kan je de rest investeren in het pimpen ervan. Wij hebben er zelf bijvoorbeeld een brandweerwagen van gemaakt. Dit waren wat ideetjes die ik zo snel op pinterest vond voor je;

5. Mamabram

Of deze met een extra lade?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,1 KB
      Weergaven:
      663
  6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Of deze

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Of bijvoorbeeld zoiets

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Laatste

9. raspberry

Die heb ik wel gezien, mamabram, maar kwam volgens mij over de 1000 euro. Zoveel hebben we niet :(
    Tot 600-650 zou haalbaar zijn, goedkoper is fijner...

10. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je wilt een heel speciaal stapelbed met een bepaalde matrasmaat en een stevige zijtrap voor 650,- ... Veel succes.

Ik heb een vriend die timmerman is en dit soort dingen maakt, maar echt never nooit voor dat bedrag.

11. raspberry

Hmm, internet vliegt er steeds uit vanavond :(
    Had net gereageerd dat de Kura te breed is, dan kan de deur dus ook niet meer open :( Andere plek in de kamer is niet mogelijk, beetje lousy indeling van de kamers hier, komen we achter :(

12. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
  13. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Of inklap bedden laten maken en dan wat opbergkastjes erbij. Heb je in ieder geval zat ruimte!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,4 KB
      Weergaven:
      6
  14. raspberry

Die moet uitgeschoven worden en dan kan de deur dus niet meer open of dicht :(
    Bed mag alles bij elkaar beslist niet breder zijn dan 90 cm, dus vandaar dat matrasbreedte van 80 cm wel de max is eigenlijk :(

15. raspberry

Ik zit hier alles af te schieten, maar wil wel even roepen dat ik jullie hulp heel fijn vind hoor!

16. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier slapen ze ook beide op een kleine slaapkamer. Wij hebben het stapelbed van bopita met een grote opberg lade eronder. Ik weet niet in hoeverre jou dochtertje moeite heet met het klimmen van een ladder. Maar mijn zoontje heeft een lage spierspanning, is inmiddels 4 1/2 en klimt nu goed de trap op.

17. Aylen

Aylen Niet meer actief

Kun je niet beter de deur eruit halen en een gordijn ophangen om de kamer af te scheiden? Of een schuifdeur plaatsen? Want dit wordt wel een moeilijke zoektocht naar het perfect passende bed. En ik zou voor dat bedrag ook echt niet komen timmeren. Hoe klein is dat kamertje wel niet?

18. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    En kan je degene die een kamer moeten delen niet een andere kamer geven waar een stapelbed in past en dan een van de andere kinderen in die kamer doen,
    Een enkel bed in een rare maat lijkt mij veel simpeler

19. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Inderdaad ik zou dan ook beter een schuifdeur nemen, heb je toch ruimte en privacy ;)

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant

Deel Deze Pagina