Wie is er wel eens in de Efteling/Bosrijk geweest met oud en nieuw? Wat was je ervaring? Was het erg druk en moest je lang wachten bij de attracties? Wij denken erover om dit jaar met oud en nieuw een paar dagen te gaan met een dreumes van dan 21 maanden. Ik ben twee keer gewoon naar de winterefteling geweest en toen vielen de wachttijden heel erg mee maar oud en nieuw is waarschijnlijk een ander verhaal. We hebben niet zo'n zin om met zo'n klein kind een uur te moeten wachten voor de Droomvlucht bijvoorbeeld. En hoe ging het er om 00:00 uur aan toe? Wat is beter voor twee volwassenen en een dreumes, Bosrijk of het Efteling Hotel? Ik ben erg benieuwd.
Ik kan je niet vertellen in combinatie met een overnachting, maar ben wel met oudjaarsavond in de Efteling geweest. Sfeer was supergoed, veel entertainment. Het is wel erg druk in de avond (hier moet je ook aparte kaarten voor hebben, om 18u gaan de daggasten eruit en om 19u begint het oudjaarsavond feest). Wij hebben maar 1 attractie gedaan en verder vooral rondgelopen en genoten. Vuurwerk dat jaar was ook geweldig. Het scheelt wel dat je als je overnachtingen hebt meerdere dagen het park kan bezoeken. Oudjaarsavond zou ik dan ook niet gebruiken voor attracties, maar meer voor het feest zelf.
Dat klinkt erg leuk! Wij willen dan met zo'n speciaal oud en nieuw-arrangement gaan. Voor het hotel is dat twee nachten en voor bosrijk drie nachten. Dan kunnen we de andere dagen het park in voor de attracties. Maar als het dan superdruk is zou dat wel heel jammer zijn.