Ik ga op vakantie en neem mee???

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door leo1984, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leo1984

leo1984 Actief lid

9 okt 2010
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan over 3 weken op vakantie met het vliegtuig naar de zon met onze zoon van 19 maanden, maar wat mag ik echt niet vergeten?? Wat is echt handig enz.... Eigenlijk en ik gewoon op zoek naar tips voor zowel de reis ernaartoe als de vakantie daar.

We gaan op basis van al incl, maar wel in een appartement. We vliegen op 6.00 (lekker vroeg dus ;)) heen en om 9.00 terug.

Ik heb zelf al bedacht om luiers daar te kopen, want dat neemt alleen maar gewicht en ruimte in beslag.

Wie kan mij verder helpen?

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    een kleine dvd speler, echt super in het vliegtuig en daar om savonds rustig te kunnen eten...hier zit hij ook al in de koffer!!

3. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

zwemluiers hier kopen. je betaald je daar helemaal blauw. ik heb kleine cadeautjes gekocht. zodat hij elk uur iets mag uitpakken. bij een boekje/ tekenbord

4. p1982

p1982 Niet meer actief

hier net de koffers en handbagage gepakt,vliegen morgen

hebben in de handbagage: luiers/billendoekjes/reservekleding,neusspray,boekjes, dvd speler met filmjes/tekenspullen en drinken en wat lekkers

in de koffer: zwemluiers (daarniet te krijgen) thermometer,ors,zetpillen

5. leo1984

leo1984 Actief lid

9 okt 2010
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de antwoorden.

Een dvd speler gaan we ook nog even kopen, doen we er ook meteen een die in de auto kan...

Ik wilde eigenlijk zwemluiers in Spanje kopen, maar zal ze toch maar hier aanschaffen. Zijn gewone luiers wel goed daar te koop?

Verder heb ik al 2 kleine auto's en een kleurboekje met potloden gekocht. Dat in combinatie met een dvd speler met dvd komt het denk ik wel goed. Ook neem ik wat lekker voor hem mee... Volgens mij komt het dan goed.. We vliegen om 6.00 dus moeten hem om 3.00 uit bed halen dus ik hoop dat hij ook zo moe is dat hij nog even in slaap valt tijdens een dvdtje kijken..

6. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    misschien eigen bestek,bord en beker?

Deel Deze Pagina