Tips Vakantie Bestemming NL Baby 2mnd

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Jack, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jack

Jack Lid

29 mei 2008
    36
    0
    0
    Hoi
    In juni verwachte wij onze eerste kindje en in augustus heeft mijn man vakantie. Nu begrijp ik dat als we op vakantie gaan ik er niet te veel van moet verwachten maar we willen dan gewoon denk ik even een (mid)weekje in een andere omgeving zijn dan thuis.

Hebben jullie tips/ervaringen voor een leuk huisje in de zomer?
    (Landal Greenpark ed heb ik al gekeken)

Groetjes Jack

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Tja als je van zwemmen houd raat ik toch wel zo een park aan.

en anders is het mischien ook leuk. om naar een plek te gaan waar je lekker kan wandelen. kan de kleine lekker in de buitenlucht slapen in de wagenpak. en kunnen julie van de omgeving genieten.

Wij zijn toen ons meisje 2 maanden was ook naar cp geweest. en ze vondt het zwemmen super. alleen waren wij wel blij dat onze ouders mee waren. zodat wij ook even van het zwembad konden genieten.

3. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    Somewhere :)
    Hoi,

Ik zou eens kijken bij recreatiepark Klein Vaarwater op Ameland.. Hier zijn wij net een week van terug en is echt super! Wij hadden een bungalow met een zwembad in je eigen huisje..Maar er zijn ook andere bungalows..En betaalbaar...Ook ben je op loopafstand van het strand..Ideaal dus.. Wij gaan in ieder geval volgend jaar weer heen.

Groetjes,

4. Jack

Jack Lid

29 mei 2008
    36
    0
    0
    Zwemmen lijkt me heerlijk maar lijkt me nog een beetje vroeg, of niet?
    Al dat chloor... en de kleine is dan nog maar net 2mnd

5. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    Somewhere :)
    Volgens mij niet hoor..Er zijn mensen die meteen al gaan babyzwemmen..Zolang je je kleintje maar niet te lang in het water houd..En goed let op verschijnselen dat ze het koud krijgen..

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar vakantie.
    Elmo

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    meteen? Aangeraden wordt na de 1e vaccinatie. Dat heeft niet zozeer met de vaccinatie te maken, als wel met de leeftijd van je kindje dan. Toen fae 10 weken was, zijn wij begonnen, in een bad van 32,5 graden, maar de eerste 3 weken, hield zij dit maar een kwartier vol, toen had ze echt blauwe armpjes en moesten we er dus echt al uit.
    Dus echt lekker zwemmen met je kleintje? Daar zou ik niet te veel van verwachten en het ook niet aanraden eigenlijk. Tenzij je zeker weet dat het erg goed verwarmt bad is.

Maar iets in de bossen ofzo, zou natuurlijk wel erg lekker zijn of wat iemand noemt, ameland, met de zee ook juist, dan heb je wel echt een vakantiegevoel denk ik. Ben je echt even weg.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    www.marveld.nl

Wij zijn hier in april een weekendje geweest en denk dat we er dit jaar op vakantie gaan.
    Is ingesteld op kinderen van alle leeftijden.

Wij hadden het simpelste huisje dat er was. Voorzien van traphekjes, kinderstoel, logeerbedje.

Veel bossen in de buurt waar je kan wandelen enz.

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Center Parcs Port Zélande.
    Vlak bij het strand, dus heerlijk wandelen.
    Allerlei leuke plaatsen in de buurt, dus kan je lekker op pad terwijl de kleine in de wagen slaapt.
    Zwemmen zou ik nog niet doen met zo'n kleintje.
    Het is ook altijd een ontzettende herrie in zo'n zwembad, heel onrustig..

Deel Deze Pagina