Hoi, wij willen in juni ff een midweekje weg binnen nederland. mijn vriend is dan jarig en wij willen het gezellig met zn drietjes vieren. weten jullie misschien een leuke park en plaats waar we naartoe kunnen? het moet voor de kleine ook leuk zijn en misschien een zwembad ofzo iets, ik heb echt geen ideetjes en centre parcs ben ik ook zooovaak al geweest dus dat wordt het dit keer niet. ben benieuwd naar jullie reacties!
Met een zwembad erbij kom je denk ik toch uit op CenterParcs, Preston Palace, Landal o.i.d. Of een camping waar ze ook chalets of stacaravans hebben. Hotelletje aan zee! Vind de kleine waarschijnlijk ook wel leuk met een emmertje en schepje in het zand
ik ga met mijn vriend en brandon in maart een weekje naar center parcs in zeeland, Port Greve.. lijkt dat je ook niks? zit je ook lekker dicht bij het strand en het grevelingenmeer.. want als je een zwembadje enzo erbij wil voor de kleine dan kom je toch wel op zo'n soort park uit denk ik..
Hoi, Ik zou eens kijken bij recreatiepark Klein Vaarwater op Ameland.. Hier zijn wij net een week van terug en is echt super! Wij hadden een bungalow met een zwembad in je eigen huisje..Maar er zijn ook andere bungalows..En betaalbaar...Ook ben je op loopafstand van het strand..Ideaal dus.. Wij gaan in ieder geval volgend jaar weer heen. Groetjes,
waar wij altijd naar toe gaan enw at we erg leuk vinden met de kleine is is Het vennebos van landal greenparcs.