Vertel me jouw ervaringen met deze vakantieland met een baby rond de 10 maanden. En vertel me jou ervaringen met Malaysia airlines?
Wel ervaring met Maleisie en M. Airlines, maar geen ervaring met Maleisie + een baby of kind. Ik ben er geweest voordat er kinderen in ons leven kwamen. Goede luchtvaartmaatschappij! Supermooi land! Als je iets specifieks wilt vragen pb me maar! Veel plezier als je gaat!
Ik ben zwanger geraakt in Maleisie en er dus nog niet (letterlijk) met kind geweest.. Deze luchtvaartmaatschappij is ge-wel-dig! Je hebt allemaal een tv schermpje en daar kan je zelf kiezen uit weet ik veel hoeveel (nieuwe) films, series, tekenfilms, muziek, spelletjes etc. Je kan zelfs spelletjes met medepasagiers spelen! Ze komen vaak langs met drinken (en anders kan je vragen..is trouwens allemaal gratis ook bier en wijn) en je krijgt tussendoor ook een paar keer wat te eten. Er waren wel mensen met kleine kinderen en ik heb amper een kind gehoord moet ik zeggen! Volgens mij zijn er voor de allerkleinsten een soort van hangwiegen....maar dat weet ik niet zeker. Het land zelf...mocht je mijn hart vinden wil je em dan opsturen? Hahah want die ben ik daar echt verloren! Mensen wat een land...cultuur...eten...prachtigggg Heb nog elke dag heimwee! Geniet er lekker van! En graag hoor ik hoe t was met een kind want we gaan hoe dan ook nog een keer weer terug! Have fun! Mirjam
Wij gaan ook in augustus. Ik heb er heel veel zin in. We vliegen met dezelfde maatschappij, dus ik ben ook benieuwd. Zo aan de reacties te zien is het een goede luchtvaartmaatschappij. Ik ben heel benieuwd hoe het is met een kindje. Waar ik ook benieuwd naar ben is of ze daar ook (goede) luiers verkopen, want die neem ik liever niet mee, dat is zo'n pakket voor 3 weken!