zon vliegvakantie met kindje van bijna 1?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door cupcakes, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Hallo,

Wij willen in juni op vakantie gaan en het liefst naar een zonnige bestemming. Rick is dan bijna 1 jaar. Is het dan een beetje te doen om op vliegvakantie te gaan?

Waar moet je op letten bij het boeken? Is een hotel handiger of juist een appartement. Moet je veel meenemen? Hoe doe je het bijv. met eten en drinken, slapen, luiers. Kun je nog fatsoenlijk ergens heen?
    Kun je autozitjes huren of kun je beter niet met de auto gaan?

Of is het toch het meest praktisch om met de auto op vakantie te gaan?

Kortom heel veel vragen dus! Wie kan me een beetje op weg helpen..

Alvast bedankt!

Astrid

2. christina

christina Niet meer actief

wij zijn dit jaar met onze dochter toen 7 mnd naar Menorca geweest, Cala Blanca, we hebben gezeten in Villa Montsinas, van Sudtours. Echt super, dit is een klein bung. complexje met 4 bungalowtjes met een zwembadje. De bung. liggen direct aan het zwembad. Dus onze dochter sliep nog veel en konden wij lekker aan het zwembad liggen met babyfoon. Er is een magnetron aanwezig, echt ideaal.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij willen dit jaar ook naar Menorca, maar ook omdat Steven nu nog gratis is, misschien volgend jaar wel weer met de auto.
    Ligt er ook aan hoe makkelijk je kind is.Vorig jaar moesten we 4 uur rijden, maar toen was hij het ook super zat.

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    halloo,

ik ben zelf vorig jaar juni met een onze kleine van 4 maanden ook op vakantie gegaan... naar turkije 2 weken lang waarvan we 1 week in een hittegolf hebben gezeten ;)
    maar alles is gewoon perfect gegaan...
    we zaten in in hotel all inclusief dus ideaal bedje bij de balie gevraagd en kregen gewoon een campingbedje...

zelf hebben we verder luiers mee genomen scheelde ging met familie mee dus hadden luiers verdeeld over de koffers ivm gewicht...
    en melkpoeder hebben wij zelf mee genomen en daar stonden allemaal kannen met wat konden we warm en koud water uithalen...

ook zijn er inn het buitenland zelf eten en luiers te koop van de nederlandse merken ook wel erg duur dus ik raad aan om het gewoon mee te nemen....

verder hadden wij gewoon de kinderwagen meegenomen in het vliegtuig als laatste pas afgegeven in de slurf noem ik het maar even en zijn we gewoon overal naar toe gegaan neem gewoon de wagen mee overal mee naartoe...

dus ja is gewoon goed te doen vind ik met een kleine
    wat wel lekker was bij ons dat er airco was stond ligt aan af en toe aangezien er buiten een hiitegolf was was het heerliijk af en toe binnen te zitten en kletsen met een gropeje andere vakantiegangers.. :D

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    bedankt voor jullie reacties! Het is zo al een stuk duidelijker!

Zijn er nog meer mensen met ervaringen (ook eventuele negatieve ervaringen als die er zijn..)

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Luiers en eten en drinken zou ik weinig van meenemen.
    Je kunt ter plekke alles wel kopen, tenzij je echt nog melkpoeder geeft.
    Buggy neem ik mee, babyfoon niet, als Steven slaapt wil ik toch in z'n buurt zijn, ik ga niet aan het zwembad liggen naast de babyfoon.
    Moet even aan dat Maddy denken die ook ineens uit haar appartement was verdwenen......
    Misschien ver gezocht maar toch...
    Hebben inmiddels geboekt. 8)

Deel Deze Pagina