Vliegen vanaf R'dam airport; vragen over drinken meenemen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Zara75, 13 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik weet dat je officieel maar beperkt mee mag nemen.
    Vorig jaar vlogen we vanaf Schiphol en herinner ik me dat ik gewoon pakjes drinken mee mocht nemen aan boord, stond ik best van te kijken.
    Nu is onze dochter natuurlijk alweer ouder.
    Wat is jullie ervaring met hoe streng ze zijn op R'dam airport?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn ervaring (op Schiphol dan maar zal niet veel verschil maken) is dat ze vanaf 2 jaar wel een stuk strenger worden. Toen de kinderen jonger waren mocht ik nog wel een rietjesbeker met water meenemen maar vorig jaar moest ik alles weggooien.

Ik zou gewoon één gevulde beker meenemen, die moet je hooguit leeggooien bij de controle, dat is geen ramp.

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    Vorig jaar op Schiphol waren ze niet zo moeilijk. Ze deden de drankjes en knijpfruitjes in een apparaatje en keken het na.
    Twee jaar geleden op Rotterdam deden ze een partij moeilijk! Ik moest een speciaal toestemmingsformuliertje halen voor twee pakjes melk! De potjes mochten dan wel weer mee en warm water (voor de poedermelk in een thermosfles) kreeg ik na de douane gratis.
    Dit jaar wil ik zo'n klein knijpflesje Karvan Cevitan meenemen en achter de douane een paar flesjes spa blauw kopen. (En knijpfruitjes en koekjes en... )

4. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    Wij zijn toevallig net terug uit Turkije via Rdam airport.
    Ze zijn redelijk makkelijk, zolang het maar goed voor verpakt is.En duidelijk is dat het voor een baby is. Pakjes melk ed mochten we gewoon meenemen. Ook tandenspulletje. Water ed hebben we gewoon in vliegtuig gekocht.

Oh en knijpfruit geen probleem! Net als de pakjes melk en melkpoeder!

Deel Deze Pagina