Australie... kan het al deze zomer?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door poema, 22 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Twee jaar geleden zouden wij naar Australie gaan maar corona gooide roet in het eten. Nu ben ik aan het bedenken of het dit jaar al zou kunnen (zomervakantie). Misschien dat hier iemand zit die meer weet of het kan, wat de maatregelen zijn en of je het zou doen al deze zomer...? Ik heb al gegoogled maar word niet veel wijzer.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Heb je al gekeken op nederlandwereldwijd.nl? Daar vind ik alles wel duidelijk omschreven staan.

poema vindt dit leuk.
  3. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Uh australie is open sinds dit weekend

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Maar er zijn nog steeds inreisbeperkingen toch? Ik dacht dat je sowieso gevaccineerd moet zijn en ook een negatieve test moet laten zien.

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Nou precies dit... ik wil graag weten hoe open het is voor toeristen...

6. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Op dit moment kun je het land in als je gevaccineerd bent en je uiteraard over een geldig visum beschikt.

Via nederlandwereldwijd.nl -> reisadviezen -> lees meer informatie of u het land in mag reizen, kun je de regels van de Australische overheid lezen. Of dit komende zomer nog zo is, is natuurlijk afwachten. Ik weet wel dat zij over het algemeen erg streng zijn om ervoor te zorgen dat zij als eiland zo goed mogelijk beschermd willen blijven.

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ja en dat snap ik ook wel weer. Ik heb geen zin om weer te boeken en het dan weer af te moeten blazen. Dat hebben we al twee keer moeten doen... echt zo balen...

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.944
    113
    Vrouw
    De voorwaarden zijn duidelijk en eigenlijk lijkt me nu juist de tijd om te gaan.
    Zeker in het hoogseizoen kan het best druk zijn, dat zal nu wellicht anders zijn.

Deel Deze Pagina