Nu ons meisje over 1 maand 1 jaar word komen er al vragen(opa & oma.. vrienden bijvoorbeeld) wat moeten we kopen? Hebben jullie nog wensen? Aangezien we zelf nog niets eens weten wat we gaan kopen zijn tips erg welkom
Ik had het poppenwagentje van Janod gekocht! Is een heel groot succes hier. Ze sjouwt er alles behalve een pop/knuffel mee, maar toch. (Ik kan nu tenminste de afstandbediening en haarborstel sneller vinden ) Het loopfietsje van Janod heeft ze ook, maar ze heeft nog niet door wat ze er precies mee moet.
De poppen wagen ziet er wel heel erg leuk uit! Ik houd deze in gedachten! Loopfietsje ook aan gedacht afgelopen zaterdag even op een goedkoop plastic loopfietsje laten zitten maar ze kwam nog niet met de beentjes aan de grond
Oh het loopfietsje is vrij klein en wat steviger dan de plastic loopfietsjes. Hier zit m'n dochter op het loopfietsje
Wij kregen toen zo'n giraffe waar je ballen in zijn mond gooit die er dan aan de onderkant weer uitrollen. Daar is héél veel mee gespeeld. Duplo is ook altijd leuk, alleen even kijken dat je geen set krijgt met kleine onderdeeltjes. Denk dat ik zelf een fietsstoeltje ga vragen voor voorop de fiets.
Zandbak, mee groei schommel, speelgoedkist, fietsstoeltje. Voorleesboekjes, houten puzzels, blokken, duplo...
Prachtig meisje heb je nahla Ik zie dat jouw loopfietsje van janod niet meer verkrijgbaar is helaas! Super leuk ding zeg! Heb je misschien een naam van die giraffe nafnaf? Is de vtech lanceer en ballen baan een aanrader? Magische muziekboek en rol & swingbal heeft ze al Ook houten puzzels Voorleesboekjes en blokken al aanwezig
Dankjewel ts! Ik heb hem van marktplaats hoor. Nieuw is ie heel duur (70), dus ik heb hem van iemand op Mp gekocht voor 20. Die lanceer en ballenbaan van Vtech heeft m'n dochter ook! Heeel leuk ding!
Keukentje? Hier een grote hit! En idd poppenwagen, boekjes, duplo, Nijntje theeservies speelt ze de hele dag mee
Wij hadden deze: http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/1288/1288139.gif Maar een andere soortgelijke is vast net zo leuk, hoor!
Zandbak, keukentje, loopauto, v-tech 3 in 1 poppenwagen, houten poppenwagen, duplo, poppenbedje, zo'n driewieler met stang die je later ook als gewone driewieler kan gebruiken. Heb zelf ook dekbedovertrekjes gevraagd, misschien minder leuk maar wel praktisch. Of kleertjes.
Ik had van alles gevraagd. In elke prijscategorie, zo had iedereen een keus. Hier om een houten loopwagen, loopfiets en zandbak gevraagd als grote cadeaus. Van ons kreeg ze een driewieler. Die is echt een grote hit. Verder vroeg ik om toet toet auto's van vtech (super leuk!) Duplo, dikke kleurpotloodjes, houten puzzels, een badpakje voor de zomer, en boekjes.
Ik had een lijstje gemaakt met kleine dingen voor familie en vrienden via lijstje.nl Daar had ik onder andere op staan: toettoet auto's Kliederschort + vingerverfkleurboek van dikkie dik Speeltjes voor in de zandbak (emmertjes enz) Boekjes van Woezel en Pip Houten blokken van Woezel en pip Houten nopjes puzzels Bumba trommel Van opa's en oma's heeft een driewieler met duwstang gekregen en van de andere het keukentje van Ikea (aanrader!!) Van ons (vet saai) een speelgoedkist. Maar ik wist het echt niet.
Wishfull, wat gaat de tijd snel zeg 1 jaar alweer!!!! Ik ben nog niet opgeleid om te weten wat meisjes van 1 jaar leuk vinden (mijn kennis stopt bij 7 maanden en jongens hahaha) Maar wilde je even gedag zeggen
Hallo, mijn zoontje is volgende maand pas 8 maanden maar wij weten al dat wij hem, voor zijn eerste verjaardag een loopfiets halen. Verder vind ik een keukentje ook een hele leuke idee, vooral bij IKEA kan je een hele mooie halen ( met oven enzo), maar ook via marktplaats. Ik weet niet of jullie al een zandbak, schommel enzovoort hebben, maar dat lijkt mij ook een leuk cadeau, anders misschien iets van een leuk spelletje wat jullie samen kunnen doen? succes
Meiden bedankt voor alle tips Hier kan ik wel wat mee Ik zal dit weekend een lijstje opstellen en van elke prijs klasse iets zodat men kan kiezen! Nogmaals thanxx Hé MI87 al over de schrik heen? Hahaha Alweer 12 weken joh Gaat alles goed?
Ja hoor inmiddels wel. En daarna moet ik nog uitkijken Zwangerschap gaat wel meer langs me heen daar ik druk ben met mijn eerste wondertje.