Ik wil mijn dochter weer eens wat nieuws aan speelgoed bieden. De Toet Toet auto eruit, tijd voor wat nieuws. Maar ik kom er niet helemaal uit. Mijn dochter is geen meisje - meisje, dus geen poppen en dergelijke. Ze speelt nu nog steeds veel met haar Duplo. Houdt ervan om fantasiebouwsels te maken. Iemand een idee wat leuk zou zijn??
Mijn zusje was ook zo'n stoere meid en heeft vroeger heel veel met duplo gespeeld, gewoon de normale lego. Dus brandweerkazernes e.d. bouwen. Daarnaast vond zij van de bouwpakketten ook altijd erg leuk en mini steck.
Zon setje om diertjes uit de tuin te bekijken? Loeppotje, vergrootglas... Boekje erbij over tuinbeestjes... Het mooie weer komt er aan dus lekker naar buiten Een lolobal deed het hier ook erg goed trouwens.
Kapla is hier een hit of gewone Lego. En voor buiten: skeelers, step. Er zijn ook stoerdere Topmodel boeken, dus als ze van kleuren tekenen houdt is dat misschien nog een optie. Of mandala's maken? Zit ze nog in groep 2 of al in groep 3? Als ze al aardig kan lezen er zijn leuke puzzel/opdrachten boekjes te vinden.
Buitenspeelgoed idd, altijd goed. Skeelers, skateboard, touwladder, ringen/schommel, trampoline, basketbalring, lolobal. Ses explore heeft leuke onderzoek/experimenteer setjes, al vanaf 7 euro. Nerf rebelle (water)pistool, kruisboog oid Lego 3 in 1 sets
puur naar mezelf kijkend: een voetbal duikbril + snorkel crossfiets LEGO en ander constructiespeelgoed klim en klauterspul voor buiten skateboard (tegenwoordig zoveel varianten) Ik wilde altijd van alles, maar mijn moeder vond dat meisjes met poppen hoorden te spelen. Gelukkig had ik nog een broertje. Trekkers, boerderijen en boerderijdieren vond ik ook geweldig. Daar hadden we ook wel aardig wat van. We woonden aan het water dus een vishengel en een roeiboot waren ook erg populair nadat we ons zwemdiploma hadden gehaald.