Die echte dure jurkjes van Cakewalk, Jottum ed. zou ik denk ik eerder op MP zetten. Om die nou voor Eur 2,- te verkopen lijkt mij zonde, je krijgt er op MP zo veel meer voor. Of anders idd een rek maken met de dure merken en er Eur 20,- voor vragen, maar of die iets hogere bedragen nou goed lopen op een rommelmarkt weet ik niet...... Veel plezier en succes in elk geval!
ik haal idd ook altijd de dure kleertjes eruit en verkoop ze via mp. hier ook nu gigantische leegruiming van de zolder...alle dozen moeten leeg en alleen dingen die we echt moeten houden gaan mooi gesorteerd terug in nette plastic bakken. heb ook ontzettend veel kleding die van mij is geweest wat als nieuw is of zelfs nog helemaal nieuw...weet ook niet of dat verkoopt hoor. ook heel veel kinder/baby kleding..moet nog veel sorteren in ieder geval. Ook heb ik veel ...heeeeel veel tijdschriften ouders van nu etc...echt te belachelijk.,..ik zoek de oudere er uit (heb er uit 2002 bijv) en die doe ik dan bij een nieuwe zoals Kek mama, kek mama plus bijv 10 ouders van nu etc (wat oudere wel) voor 1 euro ofzo..(is wel echt de kek mama van 2 maanden terug, dus echt recent) nouja, ik zoek het ook allemaal nog ff uit..heb nu al iets van 3 verhuisdozen vol spullen.. geloof dat er ook een topic was waar je naar op zoek bent op de koninginnemarkt, ook handig om te weten haha
de lief kleding die ik vorig jaar wel had meegenomen naar de koninginnemarkt waren trouwens wel meteen weg, voor de prijs die ik in gedachten had mijn man stond er als eerste bij de kraam, samen met vriendin van mij/ons. ik was even aan het wachten tot mn ouders er waren voor de kinderen. mijn belde meteen de hele tijd omdat er steeds mensen voor die lief kleertjes waren...hup, meteen allemaal verkocht voor de juiste prijs..maar dat geluk moet je ook maar net hebben, ik neem het dit jaar niet mee wat ik nog heb wat ik wil verkopen (duurdere kleertjes)
Verder niets gelezen, maar hangertjes kun je gratis bij veel H&M's meekrijgen. Toen ik laatst weer bij de H&M was vroeg ik of ik de babyhangertjes mee kon krijgen en dat meisje vroeg hoeveel ik wilde want dan waren zij er weer 'lekker' vanaf. Heb wel 20 stuks meegekregen. Wellicht dat je er nog meer kunt meekrijgen als je er om vraagt.