Nieuwe beschikking kgb/zorgtoeslag. Documenten niet beschikbaar

Discussie in 'De lounge' gestart door Ilona1986, 21 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Iemand die dit weet.

Ongeveer 2 weken geleden heb ik een wijziging in inkomsten aangegeven in mijn toeslagen. Er is toen meteen een actuele berekening gemaakt.
    Gisteren zag ik dat er een nieuwe beschikking is opgemaakt.
    Ik heb geen bericht gehad in " mijn overheid " en bij " mijn toeslagen " is het document tijdelijk niet beschikbaar, hoe kan dat ?
    Overigens staat er bij mijn beschikkingen dus een nieuwe voor 2015 waarin de wijziging dus is verwerkt en de datum op 3 juni staat....neem aan dat dit de dagtekening is ?

2. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Ik dacht vandaag voor bij te zien komen dat mijnoverheid.nl storing heeft. Misschien daarom?

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik had dit vorige week ook. Het is zo ongeveer 'n week blijven staan en nu kan ik het wel gewoon inzien. Het is gisteren ook overgemaakt.

4. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg

Oh mooi ! Ik dacht al dat nieuwe beschikking misschien foutief was opgemaakt en ik hem daarom niet kon inzien. Overigens staat er nu inderdaad nog steeds " document tijdelijk niet beschikbaar " en nog niets gekregen in " mijnoverheid "
    Maar ga er vanuit dat ik hem dus snel kan inzien en lekker kan gaan shoppen :D

Deel Deze Pagina