Gevoelige plek, bij zwangerschap ook de baby op die plek bij de echo? Ik zie vaak voorbij komen. Steek,tintelingen, pijn links of rechts. Is dit de plek waar deinnesteling is ? Op de eerste echo te zien dat het die plek is? Heb begin vorige week mijn eisprong gehad en nu al een paar dagen pijn rechts onderin mijn buik op dezelfde plek. Miss houdt mijn lichaam me wel voor de gek en wordt ik in de aankomende dagen wel ongi....
Hey blondie, ik heb exact hetzelfde! Voel nu al sinds enkele dagen steekjes, soms echte steken, maar telkens aan 1 kant en op dezelfde plek! Vorige rondes heb ik dit nooit gehad. Het voelt alsof er aan de binnenkant een blauwe plek zit en der iemand van binnenuit op duwt. Maar of ik zwanger ben? Dat weet ik nog niet...
De plek waar de baby zit is lastig te zien. Dan zou je dat echt moeten vragen, maar je hebt op dat moment wel andere dingen aan je hoofd.. namelijk of het hartje wel klopt. Dus ik heb geen idee of het klopt. Ik had vrijwel altijd mijn steekjes rechts, maar was dan niet zwanger... de laatste keer toevallig wel haha.
ik had al heel vroeg in de 1e paar weken last en tintelingen op de zelfde plek. later bleek dat een band te zijn die niet helemaal goed doorbloed is.
Oké ja afwachtten wat het is.... Ik voel het nog steeds net of er een pingpongbal rechts onder mijn navel zit. Haha heb ik nog niet eerder zo gehad dus hoop stiekem dat het raak is...