Hi! Mijn dochter wordt bijna 11 en we moeten een uur rijden voor haar feestje. We gaan met 2 auto's. Nu wil ik ook leuk vermaakt voor de kinderen onderweg, hebben jullie tips?
Paar keer lange reis gehad voor kinderfeestje, 1 keer iets van een uur enkele reis en 2 keer iets van 3 kwartier enkele reis. Alle keren geen vermaak nodig gehad, was ook nooit in mijn hoofd opgekomen om dat te regelen, de kinderen waren gewoon lekker aan het kletsen en vermaakten zich prima. Mocht je iets willen doen: autobingo en dan kan je het ieder kind voor zich doen of per auto.
Ik vond die autoritjes met groepen kinderen altijd wel leuk omdat ze dan vaak open met elkaar praten.
Dat ligt helemaal aan het type kinderen. Ik heb leuke kinderen in de auto gehad en kinderen die gewoon strontirritant waren. Gelukkig max. een half uur in de auto gehad. Toen ze kleiner waren van die autoraamstickers bij de Action gekocht voor een feestje en daar hebben ze zich aardig mee vermaakt. Had ik niet verwacht met zoiets simpels. Anders spelletjes als zeg geen ja, zeg geen nee, zeg geen 'eh'. Heb je ook niets voor nodig.
Lekker laten kletsen, afhankelijk of je vantevoren veel snoep/lekkers geeft anders een zakje snoepjes min de auto en een pakje drinken. Als reserve een spelletje wat voorganger schrijft over zeg geen ja/nee/uuh. Laat de jarige een muzieklijstje maken voor in de auto.
Snollebollekes op standje veel te hard hebben de meiden het nu 2 jaar later nog over dat dat zo leuk was Dochter heeft 1 keer een feestje gehad op 3 kwartier rijden, toen had ze zelf autobingo gemaakt en voor de winnaar iets kleins bij de action gekocht
Ik heb laatst ook voor school gereden, maar ze vermaken elkaar prima. Voor nood had ik nog mentos in de auto
Mijn dochter is net iets jonger met haar vriendinnen (9-10 jaar), maar hier liggen standaard Donald Duckjes in de auto (of Penny of Tina). Soms zijn ze gezellig aan het kakelen met elkaar, en soms is het muisstil en iedereen aan het lezen
Ze zijn ongeveer 11 jaar allemaal neem ik aan, dan vermaken ze zichzelf wel! Lekker kletsen onderweg. Eventueel wat snoepjes meenemen. Maar entertainment zou ik echt niet aan beginnen.