@yukl, wat sneu dat je zoontje zo vol zit... hebben jullie vannacht wel wat kunnen slapen? ik weet niks van vernauwde doorgangen, maar misschien zou de ha er eens naar kunnen kijken? het klopt wel dat het meeste van dat 'neuswater' (zo noemt m'n zoontje van 2,5 het) er gelijk weer uitloopt, maar het zou wel fijn zijn als het iedere keer een paar van die flinke snottebellen meenam. en het klopt ook dat het er nogal naar uitziet; ze schrikken zich rot als je het doet. ik voelde me in elk geval alsof ik m'n kindje aan het waterboarden was . Maar ik heb ervaren dat het echt helpt en dat ze er ook anders op begint te reageren. Ze vindt het nog steeds helemaal niet leuk, maar die paniek zie ik gelukkig niet meer in haar oogjes. sterkte hoor, zo'n enorm verkouden kindje kan je echt bezig houden he (vooral 's nachts)...
@ bri: tsja, de nacht was weer lekker waardeloos Als de verkoudheid lang aanhoudt of als het erger wordt, ga ik wel even langs de huisarts. Ik geloof alleen niet dat ze wat aan een vernauwde doorgang kunnen doen. Ja, ze kunnen het opereren, dat wilden ze bij mijn moeder doen omdat ze er last van heeft tijdens het hardlopen (heeft ze uiteindelijk niet gedaan, ze heeft nu een speciale neusspray die ze voor het hardlopen moet gebruiken). Maar ik denk niet dat ze zoiets al bij baby's doen. Bedankt voor je reactie mbt het neuswater Ik ga het vandaag nog maar eens proberen. Ik heb gister de rest van de dag alleen de spray gebruikt en er kwam daarmee steeds wat meer snot mee naar buiten. Misschien dat het spoelen nu dan ook wat meer oplevert.