hoi dames ik ben opzoek naar ervaringen van andere moeders met kindjes op 1 kamer met de leeftijd van 2 jaar en 4 maanden en een baby van 8 maanden wij willen mssn in het nieuwe jaar voor een 3de brusje gaan maar we hebben maar 3 slaapkamers dus er zullen 2 kinderen op 1 kamer moeten dus deel je ervaringen ! hoeft niet alleen goeie ervaringen te zijn hoor
Als je NU zwanger zou worden zijn je kindjes al 3 en een 1 jaar... dat scheelt natuurlijk flink. Een goeie vriendin heeft haar zoontjes vanaf dat zoon 2 een week of 7 was, samen op een kamer. Gaat uitstekend. Het zijn wel 2 jongens...
Dat staat hier ook te gebeuren met 28 maanden en 6 maanden oud, als ik het dan zie zitten althans. Ben ook benieuwd
Lianna en Jorja liggen samen op 1 kamer en dat gaat erg goed. In het begin was het vooral voor Lianna wennen dat ze niet de hele tijd bij Jorja in bed mocht gaan liggen, maar na een tijdje deed ze dat niet meer. En nu gaan ze 's morgens samen spelen of als ze nog niet moe zijn doen ze dat 's avonds ook.
ik was ook wel benieuwd naar nog meer ervaringen. tot nu toe allemaal positief, valt me op. bij mij schelen de kindjes 1 jaar en 11 maanden. het idee was ook om ze op één kamer te doen, zodra de jongste ook ging doorslapen. dat doet ze nu sinds kort, maar ze slaapt veel korter dan haar broer (uur later naar bed, 1 tot 2 uur eerder wakker). ik zie er dus nog maar eventjes van af; ik wil zijn nachtrust niet onnodig verstoren. overigens maakt het mij niets uit om ze als jongen-en-meisje op één kamer te leggen. tegen de tijd dat ze gaan puberen wordt dat denk ik wel wat anders, maar voor kleuters zie ik daar geen enkel probleem in.