ervaringen 2 kindjes bij elkaar met de leeftijdsverschil van 20 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Trotsemama1, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hoi dames

ik ben opzoek naar ervaringen van andere moeders met kindjes op 1 kamer met de leeftijd van 2 jaar en 4 maanden en een baby van 8 maanden

wij willen mssn in het nieuwe jaar voor een 3de brusje gaan
    maar we hebben maar 3 slaapkamers dus er zullen 2 kinderen op 1 kamer moeten

dus deel je ervaringen ! hoeft niet alleen goeie ervaringen te zijn hoor

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik kan je niet helpen, maar ik ben zelf ook wel benieuwd hoe zoiets gaat ..!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Als je NU zwanger zou worden zijn je kindjes al 3 en een 1 jaar... dat scheelt natuurlijk flink. Een goeie vriendin heeft haar zoontjes vanaf dat zoon 2 een week of 7 was, samen op een kamer. Gaat uitstekend. Het zijn wel 2 jongens...

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat staat hier ook te gebeuren met 28 maanden en 6 maanden oud, als ik het dan zie zitten althans. Ben ook benieuwd :)

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lianna en Jorja liggen samen op 1 kamer en dat gaat erg goed. In het begin was het vooral voor Lianna wennen dat ze niet de hele tijd bij Jorja in bed mocht gaan liggen, maar na een tijdje deed ze dat niet meer. En nu gaan ze 's morgens samen spelen of als ze nog niet moe zijn doen ze dat 's avonds ook.

6. Trotsemama1

voor de rest niemand meer???

7. Bri

Bri Niet meer actief

ik was ook wel benieuwd naar nog meer ervaringen.
    tot nu toe allemaal positief, valt me op.

bij mij schelen de kindjes 1 jaar en 11 maanden. het idee was ook om ze op één kamer te doen, zodra de jongste ook ging doorslapen. dat doet ze nu sinds kort, maar ze slaapt veel korter dan haar broer (uur later naar bed, 1 tot 2 uur eerder wakker). ik zie er dus nog maar eventjes van af; ik wil zijn nachtrust niet onnodig verstoren.

overigens maakt het mij niets uit om ze als jongen-en-meisje op één kamer te leggen. tegen de tijd dat ze gaan puberen wordt dat denk ik wel wat anders, maar voor kleuters zie ik daar geen enkel probleem in.

8. Trotsemama1

Dus niemand heeft echt ervaring hiermee????

Deel Deze Pagina