Waar spelen / speelden jullie kindjes op deze leeftijd mee? Iris is erg druk bezig met haar theeserviesje, maar verder heeft t speelgoed even haar interesse niet zo. Ze houdt ook van tekenen en lezen. Waar spelen jullie kindjes graag mee? * Zou dit denk ik eigenlijk bij het baby / dreumes topic moeten plaatsen, maar daar schrijven vooral erg veel moeders van jonge kindjes heb ik t idee dus ik ga langzamerhand naar dit topic over.
Lego is hier populair, verder blokken en de blokkenstoof. Ook boekjes en puzzeltjes vindt Thijmen leuk. Maar het ligt wel erg aan hoe zijn bui is
Mijn dochter is gek op haar duplo blokken, haar little people schoolbus en boerderij en de vormenstoof. Momenteel is ze ook druk met haar loopauto maar dat zal tijdelijk zijn tot ze zelf gaat lopen verwach tik
ook hier alleen druk met poppen en het theeservies. zo schattig om te zien, zit ze op de grond met haar poppen om haar heen en dan krijgt iedereen een hapje. als ik de duplo tevoorschijn haal, stopt ze het direct terug in de bak!!! ze houdt hier dus echt niet van bouwen. kleien en tekenen vind ze trouwens ook wel leuk. grtjes joyce
Dochter speelt graag met Duplo. Verder houdt ze van tekenen en krijten. Ze speelt veel met haar serviesje ze zet dan thee voor ons. Puzzelen vindt ze ook leuk en momory/domino spelen (ze heeft haar eigen spelregels hoor!). Lezen vindt ze ook leuk, maar alleen zelf, voorlezen vindt ze niet leuk helaas. En ze speelt graag buiten! En aan en uitkleden en verkleden als spook zijn hier ook erg populair.