Waar tattoeage zetten?

Discussion in 'De lounge' started by tamtam78, Jun 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik ga binnenkort een tatoeage laten zetten en ik dacht dat ik wist waar ik hem wil hebben, maar ik wil hem daar niet meer.
    Ik ga de namen van mijn kinderen laten tatoeëren.(zie foto hier onder)
    Ik wou hem op de zijkant van mijn onderarm, maar zie daar toch van af, omdat dat moeilijk te verbergen is mocht dat nodig zijn en vind hem dan te lang worden.
    Ik wil de namen graag recht of iets schuin onder elkaar met 2 hartjes er tussen.
    Nu zit ik dus te denken aan mijn linker bovenarm of op mijn pols.
    Wat lijkt jullie een mooie plek?

Attached Files:

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Als je graag wilt dat je hem kan verbergen dan zou ik niet voor je pols gaan.
    Ik heb ook twee woorden op mijn pols staan. Had verwacht dat het zo te verbergen was met een horloge/armbanden, maar je blijft het zien doordat de horloge/armbanden gewoon verschuiven.

3. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,258
    11,864
    113
    Bovenarm vind ik echt niet mooi. Zeke niet bij een vrouw.
    Onder de oksel aan de zijkant van je lichaam vind ik mooi.
    Enkel ook.

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

May 16, 2009
    3,210
    1,269
    113
    Centrum België
    M'n schoonzusje heeft er 1 op de zijkant van haar voet (buitenkant). Of enkel idd, maar zou érg pijnlijk zijn...

5. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Valt best mee, bij iedereen is dit persoonlijk. Ik heb een tattoeage op mijn voet die door loopt via mijn enkel naar mijn kuit en ik vond sommige plekken op mijn kuit pijnlijker.

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    Gelderland
    Mijn vriendin heeft er ook 1 op de pols vind het wel erg mooi, maar idd ook moeilijk te verbergen.
    Op mijn huidige werk hoef ik hem niet te verbergen, er loopt er nog 1 met zichtbare tatoeages, maar je weet niet of je ooit ander werk gaat doen.
    Ik heb op mijn rechter schouder een dolfijn dus dan is het op de andere schouder niet zo mooi als het heel iets anders is.
    Op mijn been, enkel of voet wil ik hem niet, dus blijft boven arm of pols over. binnenkant arm wil ik ook niet.
    Ik wil hem ook graag zelf zien.

7. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Zijkant van je lijf/ ribbenkast?

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    Gelderland
    Daar heb ik niet het figuur voor:)

9. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

Nov 13, 2013
    2,268
    208
    63
    Female
    Utrecht
    Onder je nek, op je bovenrug of op een schouderblad.
    Vind dat meestal alleen mooi bij teksten maar namen kunnen ook prima!

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    Gelderland
    Ik heb al een tattoeage op mijn schouderblad en om daarnaast een totaal andere tattoeage te doen vind ik niet mooi.

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    Gelderland
    Nou ik heb mijn tatoeage gezet en het is toch zijkant arm geworden.

Attached Files:

12. Vladivostok

Vladivostok Actief lid

Mar 10, 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn tattoos beide op de rug zodat ik ze kan verbergen wanneer ik dat wil. Kan ze ook laten zien als ik wil door iets met lage rug te dragen. En het 'zakt' wat minder bij het ouder worden :p

Vind het wel mooi zo op je arm trouwens.

13. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik zou even overleggen met je tatoeerder, ik merk dat de tatoeages op plekken met iets vet/zacht vlees er onder langzaam uitlopen en die op mijn schouder is nog net zo strak als 10 jaar geleden.

Oeps zie dat dit een oud topic is.

Mooi geworden!

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik heb zelf een tekst in mijn linker zij. Qua hoogte zeg maar net onder mijn borst/net onder mijn bh band. Ik wilde hem eigenlijk over de lengte dus verticaal maar omdat je natuurlijk draait met je lijf staat de tekst vaak in een kronkel. Daarom heb ik hem horizontaal laten zetten dus mee met mijn bh zeg maar (volg je het nog ;)). Als je rechtop staat, dan staat de tekst ook recht. Persoonlijk vind ik die plek super mooi. Ben er heel blij mee. Maar inderdaad op de buitenste zijkant van je voet vindt ik ook een hele mooie plek.

Pols blijft inderdaad zichtbaar en bovenarm zou ik persoonlijk niet doen. Succes :)

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Oh, mogguh! Zie nu ook dat je de tattoo al hebt laten zitten. Ahem (blond). Wel heel gaaf geworden!!!

16. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Na alles gelezen te hebben zou ik voor de achterkant van de nek kiezen.
    Helemaal objectief ben ik niet want zit al aardig onder en vind echt teveel mooi haha.
    Maar straks komen de namen van mijn kindjes op de rechter zijkant van mijn romp :D

17. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Mooi hoor, mooie plek en toch best prima te verbergen? Gewoon shirt met lange mouwen aan.

18. misa

misa Niet meer actief

Ik heb het aan de binnenkant van mijn onderarm. Met een lang shirt altijd te verbergen. Al hoef ik het nergens voor te verbergen. Voelt voor mij als een heel persoonlijk sieraad, dus die mag gezien worden. :)
    Verder heb ik er eentje op mijn ruggengraat. Komt onder sommige shirtjes uit.

Die van jou zou ik ook op de onderarm zetten. Bovenarm vind ik ook wel mooi, maar persoonlijk een grotere kans op minder mooi wordende huid/vel. ;)

Golvend langs je schouderblad/sleutelbeen vind ik ook mooi. Evenals de buitenkant van de onderarm.
    Voor iets als een veer oid, vind ik de ribben/zij mooi.

Succes en veel plezier!

Edit: zie dat ie er al staat....! Oeps! Maar mooi geworden hoor, evenals de plek!

Share This Page