Vakantie September maar niet vliegen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Anna009, 18 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.956
    5.259
    113
    Home
    wij zijn op zoek naar een vakantie in september maar eigenlijk wil ik dit jaar voor het eerst niet met het vliegtuig

heeft iemand nog leuke ideeën?

2. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Dicht bij huis: de Waddeneilanden. Wij vonden Texel heel leuk met onze dreumes.
    Iets verder rijden: Leuke camping in Frankrijk? Hebben we ook gedaan met een baby en was heel relaxed, maar weet niet of je van campings houdt? In september is het nog prima weer in Frankrijk meestal.

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.956
    5.259
    113
    Home
    camping is niet zo ons ding :)

we zijn nogal luxe gewend maar Frankrijk leek me dit jaar wel wat maar is dat in september nog wel lekker warm? en welke streek?

de eilanden vind ik wel leuk maar mijn man vind dat voor een weekendje genoeg niet voor een vakantie.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    mocht je voor frankrijk kiezen.... nu bij groupon aanbiedingen van rent a tent

je kunt kiezen uit bungelo tent safari tent of bungelo tent,

is voor het voor en na seizoen, de aanbieding is 99 euro voor een rode bungelo tent 109 voor een blauwe 149 voor een safari en 200 voor een sta caravan per week ( campings voor welke deze gelden staan er ook op )

wij hebben twee keer de blauwe geboekt van 1 juli tot 15 juli.... totaal incl toeristen belasting betalen wij 295 euro. oke er komt nog benzine en tol bij, dit ligt onderin zuid frankrijk 2,5 uur van de spaanse grens af en is wel echt nog heerlijk warm in september wat ik zo lees van ervaringen van anderen...

ook in september zou je dus zo voor 300 euro klaar kunnen zijn, of voor 450 in een sta caravan.

je kunt kiezen uit een stuk of 15-20 campings door heel frankrijk

edit. ik heb het niet juist.... rent a tent is laatste aankomst dag 8 juli

groupon heeft ook voor eurocamp een aanbieding dit is wel voor en na seizoen

Deel Deze Pagina