Baby 9 maanden mee op vakantie, tips?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sado, 3 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Hoi dames!

Eind volgende maand ga we voor het eerst met onze baby van - dan net geen 9 maanden - op vakantie.
    We gaan naar de canarische eilanden en zullen dus gaan vliegen. Ik ben alvast begonnen met kijken wat ik allemaal mee moet nemen voor haar, maar zal vast het eea vergeten. Iemand nog tips, wat is echt een must om mee te nemen? Wat is bijv handig om mee te nemen voor in het vliegtuig?

Thanks voor het meedenken :)

2. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Meeste maatschappijen (Transavia enzo) hebben vaak ook wel paar kussentjes en dekentjes aan boord. Vraag die vast bij binnenkomst, altijd handig bij het slapen! En ook om je eigen elleboog enz te ondersteunen als de baby op een onhandige plek in slaap valt!

Verder de gebruikelijke dingen, zorg dat je overal snel bij kunt qua verschonen en fles / eten. Luierzakjes voor de geur.
    Je mag iig heet water in thermosfles meenemen en hapjes, dus dat is fijn.

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Een draagdoek of draagzak! Soms moet je een halve marathon afleggen voordat je bij de bagageband bent en als je pech hebt moet je daar dan ook nog lang wachten op je buggy / kinderwagen.

4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wij zijn met onze 8 maanden oude dochter naar Cuba geweest. Mijn tip: neem vooral niet te veel mee, je moet er alleen maar mee sjouwen. Wat ik wel heel handig vond waren van die knijpzakjes met fruit erin voor in het vliegtuig en onderweg. Knoeit niet en zijn daarna weg uit je bagage.

5. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Oeh bij mij knoeien die altijd heel erg, mijn zoontje kneep er eens heel hard in in de Mango op vliegveld van BCN, 30 broeken uitgestald op zo'n tafel zaten onder het knijpfruit :eek:

1981Mama vindt dit leuk.
  6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Oei, E. Knoeide juist niet, maar ik gaf het haar ook zelf, anders kneep ze inderdaad te hard.

pippa26 vindt dit leuk.
  7. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik knijp ze altijd uit op een lepeltje.
    Je kan je verbazen over de hoeveelheid in die zakjes als je ze aan je baby geeft :D

Tip, neem een plastic tasje mee of iets afsluitbaars. Als je kind zich dan onderpoept (die van mij hebben altijd een perfecte timing) zit je niet met die lucht en vieze kleding in het vliegtuig.

Iets om op te kauwen tijdens het opstijgen is ook fijn voor de oren

pippa26 vindt dit leuk.
  8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat doe ik dus ook altijd. En dan zitten mensen je altijd heel nieuwsgierig aan te kijken. Fruit uit een zakje, op een lepel.... Bizar! :D

9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Wij noemen het altijd Spuitfruit :roflmao:

pippa26 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina