Wij gaan over een kleine 3 maanden op vakantie met het vliegtuig, mijn zoontje is dan 14 maanden. Ik heb heel veel zin om te gaan, maar mijn zoontje kan dus totaal niet stil zitten (dat was nog niet zo toen we gingen boeken ). Ik vraag me af hoe dit in het vliegtuig zal gaan bij een vlucht van rond de 4 uur? Ik kan hem wel afleiden met wat speelgoed, maar dit werkt maar voor een minuut. Ik zat eraan te denken een portable dvd-speler te kopen, want Teletubbies vind hij leuk. Of zal hij tegen die tijd wat rustiger zijn geworden en is dit gewoon een energieke fase, omdat ze alles willen ontdekken? (Het grappige is dat als hij in z'n eet/autostoeltje zit en hij goed is vastgegespt hij heel rustig zit, maar in het vliegtuig heb je alleen maar een riempje wat over z'n buikje loopt ) Tips, anyone???
Tips heb ik nog niet helaas. Wij gaan volgende maand ons zoontje is dan bijna 15 mnd. We gaan naar Lanzarote dus moeten hem ook 4 á 4,5 uur zoet houden. We gaan het sowieso proberen met boekjes want hij is gek op boekjes. Nemen er gewoon een paar mee van die kleintjes. Zo een portoble dvd speler is een leuk idee, maar ik ga dat niet aanschaffen dat vind ik zonde. Hoop eigenlijk dat hij misschien ook nog even slaapt. En in het ergste geval proberen stukje gangpad door te lopen.