Ik heb ineens heel erg veel zin om samen met manlief naar Venetië te gaan Qualitytime Wie is hier al eens geweest en welk hotel raden jullie mij aan?
Wij hebben dat gedaan! Was super! Hotel Bernardi Semenzato vonden wij prima prijs/kwaliteit verhouding.
Venetie is geweldig! Wij gingen midden in de winter en het was zo geheimzinnig en mooi. Je kan echt uren verdwalen als je buiten de toeristische trekpleisters bent. Ik weet niet meer hoe ons hotel heette, het was vlakbij de Brug der Zuchten en tegenover de aanlegplaats van de boot aan het St. Marcoplein. Je kan er ook echt heel goed eten, als je weet waar je moet zijn. Ik heb me laten vertellen dat de echte Venetianen in "geheime" restaurantjes eten (die op gewone woonhuizen of loodsen lijken van buiten). Ik weet niet of dat waar is, wij zijn gewoon in de Joodse wijk gaan struinen. Veel plezier!
Nog nooit geweest, lijkt me super romantisch. Je topic hoort alleen wel onder vakantie en vrije tijd denk ik.
Wij zijn er geweest, maar we zaten aan de andere kant van de baai op een camping. We hadden een meerdaagse bootkaart genomen (is net de metro, heel leuk, met verschillende nummers voor verschillende richtingen. Venetië is super, lekker dwalen door alle straatjes, met zo'n metroboot naar de laatste halte gegaan, daar was weer een superleuk kerkje, met een geweldig pleintje ervoor waar we heerlijk hebben gegeten. Doe goede schoenen aan, want het is veeeeele malen groter als dat je (wij in ieder geval wel) denkt!!
Wij zijn er 1 dag geweest toen we op vakantie aan het Gardameer waren. Echt een zalige, mooie stad! Er hangt echt een speciale sfeer. We willen er ooit nog eens opnieuw naartoe
Wij zaten op een camping in de buurt maar ben even de naam kwijt. Dan kan je met een boot er vrij snel naar toe en heb je ook iets meer natuur als je daar van houd.