Ons zoontje drinkt ivm KMA Neocate. Hij kom 's-nachts 2x. Ligt dat aan mijn schema? Wat doe ik verkeerd? Dit was het van gister; 06:30 180+6 Dan moeten we om 0815 zus naar school brengen. 08:40 - 11:45 geslapen. 11:45; 1 snee brood (zonder korst) met appelstroop. Daarna 150+5 12:15 - 14:00 geslapen. 14:05 zus opgehaald 14:45 een potje fruit 12 mnd ( normaal geef ik rapley alleen ik had alleen nog appels en daar reageerd hij op. Potjes van 8 mnd zitten niet genoeg stukjes in en wil hij dus niet) 15:00 150+5 17:00 avond eten. Dit was een kwart stukje panga filet en 2 champignonnen schijven. 18:15 180+6 slapen 00:30 150+5 04:00 150+5 Hij eet zo weinig vaste voeding maar meer krijg ik er gewoon niet in. Hij ging wel vroeg naar bed maar had vanaf 1400 niet meer geslapen. Hij komt nu meer dan toen hij baby was! Tips? ,adviezen? Graag!
Neocate is erg licht verteerbaar, dus zo gek is het niet. En mijn zoon is negen maand en drinkt ook nog twee keer per nacht. Je zou kunnen beginnen met pap geven in de ochtend?
Je baby is nog steeds baby toch Kan je het flesje om 15.00 niet laten vallen? Dan eet hij misschien meer om 17.00 Ik vind da't hij wel enorm veel fles nog krijgt, je komt aan de 32 schepjes. Das wel veel denk ik zo... Wat zegt het cb?
Dat hij het nodig heeft en.nog mag komen. Aan de 30 scheppen hoef ik van de kinderarts niet aan te denken. Tuurlijk is hij nog baby. Maar lees over al dat ze doorslapen, vandaar wat doe ik dan.fout
Dat ik nog niet aan pap in de ochtend gedacht heb. Wel in de avond maar in veel zit toch nog koemelk. Dankje zal dat morgen vroeg eens proberen..
Je hebt van Neocate ook Neocate Spoon, is ook pap. Zal eerst iets van Bambix zonder melk, soja en ei geven als ontbijt. Desnoods als papfles bij ontbijt en voor het slapen gaan. Avondeten zou je kunnen uitbreiden naar een wat grotere portie, maar moet hij ook maar net accepteren. Zou hij met verdunde flessen in de nacht uitkomen? Ik heb het nooit gedaan hoor. Bijvoorbeeld 180+4 en zo afbouwen?
Ik vind dat hij voor 7,5 maand niet weinig eet hoor! En als de melk die hij krijgt licht verteerbaar is, is de hoeveelheid flessen ook niet raar denk ik. Zoals al gezegd, je kunt het 'ontbijt' wat uitbreiden door een vorm van pap te geven of na de fles tijdens jouw eigen ontbijt een boterham aan te bieden. Ik zou zelf niet beginnen aan pap 's avonds, avondeten en dan een fles is een prima afsluiting van de dag.