met spoed tips gevraagt

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door littlemama, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemama

littlemama Actief lid

28 okt 2008
    141
    0
    0
    we gaan morgen voor een week op vakantie maar nu heb ik met spoed tips nodig .
    Omdat er in de caravan geen campingbedje past moet iris (15 maanden) bij ons op de 3 persoons bank slapen .
    we hebben dan een plank van zacht hardboord tussen de kussens geklemd zodat haar eigen hoekje heeft maar wat is het probleem nu iris kan moeilijk slapen als er anderen in de zelfde ruimte zijn .
    thuis huilt ze heel even als je weg gaat maar zodra de deur dicht is en ze je niet meer ziet dan is het klaar en gaat ze slapen maar ja in de caravan ligt ze bij je en bij de vorige vakantie hebben we bijna de nachten geen oog dicht gedaan omdat mevr na een paar uur weer wakker is (vreemde omgeving en papa/mama in de zelfde ruimte ) of snachts om 4.00 wakker wordt begint te bleren en niet meer wil slapen .(thuis blijft ze rustig wachten tot 8.00 ook al is ze vroeger wakker.)
    Nu is slapen voor mij heel belangrijk vanwege mijn chronische ziekte en als ik te weinig slaap krijg raakt mijn lichaam ontregelt en moet ik weer opgenomen worden .

Dus mijn vraag is nu aan jullie hoe moeten we dit op gaan lossen .
    pleas help [-o<

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, het enige wat in me opkomt is, jullie uit de caravan en in de/een tent... maar of dat voor jou haalbaar is vanwege je ziekte weet ik ook niet? Want dan slaap je misschien op een minder goed/fijn (lucht)bed ?

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Waarom ga je dan met zo'n caravan op vakantie? Eva is net zo, ik zou het niet eens proberen, haar in dezelfde ruimte te laten slapen als wij. Zolang ze ons ziet, gaat ze gewoon niet slapen. Uiteindelijk waarschijnlijk wel, maar dat drama wat er dan zeker vooraf gaat hoef ik dus niet mee te maken ;). Zeker als je een chronische ziekte hebt zou ik het dus gewoon niet doen.

Deel Deze Pagina