Tips voor 2de verjaardag...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Miran6, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie leuke ideeen ?? En was de 2de verjaardag
    zo anders dan de 1e ?? Ben al aan het nadenken over mn zoontje zijn verjaardag en leuke tips zijn natuurlijk altijd welkom...

Nog een gelukkig 2012 :):)

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier vooral meer besef/ bewust van jarig en kadootjes had ik het idee.
    Dus ja zeker anders :)

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ja het is zeker anders, zoals Saskia al zegt. Op de 1e verjaardag was Lucas het cadeaus uitpakken al snel beu, nu rukte hij het nog niet niet uit de handen van de visite :).

Op zijn 1e verjaardag was hij na een uurtje echt moe, nu was ie zo hyper dat ie doorging tot ie erbij neerviel, haha.

De eerste verjaardag was hier vrij uitgebreid, over twee dagen (veel visite!!). Nu minder mensen uitgenodigd en op 1 dag, tussen 2 en 5 gevierd. Helemaal prima zo. Lekker een eigen stuk taart gegeven, leuke uitnodigingen verstuurd en verder niet teveel bijzonders. Het is al druk genoeg voor die kleintjes!

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    1e verjaardag was idd anders. Ze hadden het besef niet echt. Ook voor mezelf trouwens. Het ging bijna de hele dag door mijn hoofd wat er een jaar geleden was gebeurd, heel apart. Tweede verjaardag was dat toch beduidend minder. En had onze dochter meer besef van de kadootjes.

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    fruitspiesjes! die waren hier bij de kinderen een groot succes. Gek genoeg vonden ze dat lekkerder dan de taart! Ik heb een halve meloen in aluminiumfolie verpakt. Daar prikte ik de spiesjes dan in.

6. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb heel veel zin in zijn verjaardag...die fruitspiesjes zijn wel heel leuk (al houd hij zelf niet van fruit). Wil dit jaar denk ik echt een "kinderfeestje" er van maken.
    En nog een leuke kaart gemaakt ?? Of iets anders crea's ??

Deel Deze Pagina