Hallo dames, Ik ben op zoek naar een lekkere dikke winterslaapzak (met mouwen) voor onze zoon. Hebben jullie tips? Ik heb er twee van de Prénatal, beide winterslaapzakken, maar deze zijn al verschillend in dikte. Ik wil graag een echt warme slaapzak, aangezien onze zoon zich vaak onder de dekens uit friemelt.. Alvast bedankt!
Ik heb een 4 seizoenen slaapzak bij de hema gekocht en op mijn dochters kamertje in het ongeveer 16 graden en ze ligt nu nog in romper ket lange mouwen in de slaapzak en voelt heerlijk warm.
Hebben ze bij de Hema ook vierseizoenen zakken? Dat wist ik niet.. Ik vind de maten van de Hema altijd een beetje onhandig met slaapzakken. Zijn altijd zo enooooorm lang..
Hmmmm *vult Wibra toe aan het to do listje van morgen*, toch maar even kijken morgen bij de Wibra dan. Nog nooit daar naar slaapzakken..
Ik heb die 4 seizoenen slaapzak van de Hema vorige week gekocht, had hem daar nog nooit eerder gezien. Super fijn ding, hij voelt warmer aan dan de zakken van de wibra, die ik overigens ook heel fijn vind. Heb er bij de Hema nog een bijgekocht in een grotere maat, want ik vind hem heerlijk
Ik heb een gewone winterslaapzak van de Hema, prima hoor! Mijn dochter is een koukleum, heeft nu gewoon haar pyjama er onder en van de winter misschien een deken, maar ze heeft het niet zomaar koud!
Hier ook Hema met pyjama en als het echt Heel koud wordt een dekentje, maar met echt heel koud zet ik gewoon de kachel aan.
Ik hb een gewone winterzak van de hema. Dochter ligt er met romper korte mouw en pyama in en voelt warm aan. Van de winter romper met lange mouw, flanellen pyama, sokjes, maillotje (enorme koukleum) en dan kan evt nog de verwarming aan. Denk dat we de winter wel doorkomen zo Wil nog wel even de hema inlope voor de 4seizoenen zak om te zien hoe lang ze daarmee kunnen doen of dat hij na een seizoen weer in de kast kan. k heb namelijk alle slaapzakken van onze zoon nog en die zijn nog perfect. Vind het ook wel weer zonde om die weg te doen en weer een andere te kopen.
Ik heb zelf hele zoektocht voor gedaan aangezien meisje hier koud heeft. Ik heb meerdere combisleeper en merino etc. Merino van manymonth vind ik fijn wel wat kouder. Combisleeper vind ik waardeloos te groot te lomp te dik. Ik heb ergopouch 3.5 tog. Zonder mouwen maaaar is niet nodig!!! Eventueel heb ik vestje ergo pouch eroverheen. Is het beste slaapzak voor winter. Dun, ecologisch en erg erg warm ze slaapt hier met blote benen en ze zijn erg lekker warm. Echt ik zocht ook met mouwen maar is hier niet nodig gewoon. Echt beste slaapzak wat ik ooit had van de dure. Prenatal hema zeeman primark etc vind ik rotzooi omdat belaagrijk dat winterslaapt zak niet gevoerd met poliester en andere zooi. Lees op www.ibenmama.nl meer tips En let op TOG waarde