Hi dames, na de bevalling last gekregen van aambeien..... Had er eerst niet zoveel last van, maar nu.. ALLES doet zeer.... Zitten, lopen, staan... Toiletgang.... Noem maar op Het brand en jeukt dat is gewoon niet normaal. Gebruikte curanol zalf, (en tabletten) helpt niets en brand ook heel erg als ik het erop doe.. Kreeg van de huisarts licocaïne zalf, maar moet zeggen dat dat ook niet helpt. Iemand nog een goede tip wat ik kan doen? Want dit is écht NIET prettig...... iemand??!!
Ik heb het volgens mij nog niet gehad, misschien wel na de bevalling hoor maar wist t niet zeker, iig: veel water!!! beste remedie tegen constipatie in ieder geval en dat scheelt! fruit, niet banaan dat constipeert juist all bran helpt bij mij dadels, pruimen, gewoon snacken Vervang je pasta met vezelrijk pasta, je rijst met zilvervlies rijst Elke avond iets van vaseline of zo om t huid wat te herstellen? uhmm weet verder niet zo snel iets maar misschien nog van die oude tips, oma weet raad.en zo? wens je t beste
O sorry lees net dat dat je dus niet helpt......jammer. Lido verdoofd, maar helpt m.i. niet tegen de aambeien opzich....... Toch nog eens de huisarts om raad vragen?? Consult chirurg als er echt niks anders is wat je helpt? Dingen als niet persen bij de ontlasting is je waarschijnlijk allemaal wel bekend... Sterkte, het is echt ellendig.....
Hoi Ik leef met je mee. Bij mij waren ze na de bevalling gigantisch geworden, zelfs in bed liggen deed pijn. Heb theranal gesmeerd en daarna de combinatie van curanol zalf en tabletten, toen werd t wat minder. Heb ook weleens een ijskoud washandje er tegen aan gehouden, dat helpt een heel klein beetje. Heel veel succes ermee!
Hier werd een Otrivin-neusspray (met xylomethazoline) aangeraden. En dan sprayen op de aambei, daar slinkt de aambei van.
Koelen met natte maandverbandjes uit de vriezer.. Slinkt ie van.. En kreeg diclofinac met paracetamol tegen de pijn.. Ik gebruikte ook curanol en werkte super bij me.. Misschien terug naar de huisarts, want als hij niet kleiner wordt kunnen er ook stolsels inzitten.. Dan moeten ze er een sneetje inzetten en de stolsels eruit halen.. Megapijnlijk maar verlicht meteen en ben je er snel vanaf.. En dan heb je ook geen keus want stolsels slinken niet Succes!