Gister Zwitsal droog huidje creme op mijn eigen gezicht geprobeerd, zo dat prikt heel erg! Vandaag is mn huid nog droger dan droog, zou dat de truc zijn? dat je daardoor blijft smeren bij je baby???
Ik had laatst net zoiets met de Etos Buikbalsem o.i.d. (paarse tube). Had een proeftubetje uit zo'n babydoos, en mijn nachtcreme was op... dus ik pakte even wat voorhanden lag... ook lekker voedend dacht ik... Maar het prikte als een dolle. Dat lijkt me dus ook niet goed voor mijn buik. Weg ermee.
Jeetje...! Nou ik ben sowieso al niet zo van zwitsal. Gevoel hoor. Maar misschien maar zo min mogelijk parfum producten gebruiken. Maar goed idee om het zelf eens te proberen!
Vergeet niet dat je huid in je gezicht echt heel anders is dan je lijf! Die Etos buikcreme is ook speciaal verkoelend volgens mijn (omdat veel vrouwen jeukende buik hebben!) Ik heb ook wel veel behoort over dat switsal de huid vaak uitdroogde... Weleda of neutral schijnen beter te zijn!
Brrrr neehoor ik ben al geen fan van zwitsal, en door dit soort verhalen al helemaal niet! Weleda schijnt goede producten te hebben voor een droog huidje!
weleda is lekker ja. Maar ik gebruik zwitsal ook met volle tevredenheid, wel pas vanaf 6maanden, daarvoor zonder parfum