Tips voor aanschaf nieuwe wasmachine?

Discussie in 'De lounge' gestart door littlemunchkin, 31 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Wij hebben er 2. Een Asko van 16 jaar oud en een Samsung Eco bubble van ongeveer 2 jaar oud. De samsung is een 7 kilo-machine, maar let op dat mag bij heel veel wassen niet. Na de aankoop even de gebruiksaanwijzing door gelezen en daar staat in dat bij bijv. de jeans-was maar 3 kilo erin mag.
    Ik ben wel erg blij met het jeans programma op de machine, want de spijkerbroeken blijven er echt mooi in.
    Ik ben erg tevreden over mijn machines. Asko is een duur merk, maar erg goed. Samsung is een stukje goedkoper. Het is een machine met lekker veel programma's.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

#22 Joycey, 3 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2015
    Wij hebben deze:

http://www.kieskeurig.nl/wasmachine/product/1156407-samsung-wf70f5e0q4wen/prijzen#specificaties

Wat voor mij belangrijk was, was dat het wasresultaat naar wens is; de vele wasprogramma's en de kinderbeveiliging.

Een nadeel - vind ik - is dat hij het halve Samsung volkslied bliept wanneer je hem voor het eerst op de stroom aansluit (+3 minuten) en bij elke aan/uit bliept en na de wasbeurt melodietjes afspeelt. Maar nu ik de geluid-uit-stand heb gevonden, vind ik hem de liefste wasmachine die ik ooit heb gehad :p

En hij verteld wat er mis is aan je smartphone. Als hij een foutcode heeft, zegt hij tegen je telefoon wat er mis is. Zo lief als mijn elektronische apparaten met elkaar kletsen. *drukt telefoon tegen wasmachine aan* Now kiss!

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    miele

4. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    5 jaar geleden een Miele gekocht. 7 kilo. Heeft een kort programma en resttijdindicatie.

Toen was ik nog alleen en nu 5 jaar later een compleet gezin met man en dochter. Dus het is een goede investering geweest ;)

Deel Deze Pagina