Tips voor activiteiten kinderfeestje thuis (8 jaar)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Roos12, 14 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Badzout maken is ook leuk.
    Grof zeezout, voedingskleurstoffen, geurtje (action heeft pakken met 20 aroma’s), roeren, roeren, roeren.
    Leuke potjes kopen, label en lintje eraan.
    Ze kunnen ook twee kleuren maken. Is zo’n half uur entertainment.
     
  2. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind het zelf vaak makkelijk om te denken vanuit een thema. Toen onze oudste 8 werd, hebben we een wetenschap feestje gedaan. Was erg leuk. Wat proefjes met lucht en vuur. (Kaarsjes). En uiteindelijk een raketje gemaakt met bruistabletten. Groot succes. Voor alle kinderen van een groot wit T-shirt een lab-jas gemaakt, vuurwerkbril erbij op. Dan zit je al snel in de sfeer van een feestje.
     
    zigzag, owly en Youtan vinden dit leuk.
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ja, dat heb ik ook eens gedaan, glittertattoos heb ik gezet en van die plaktattoos van de Action die ze wel zelf bij elkaar mochten zetten. Sommige kinderen kwamen met hun arm vol thuis, haha, geloof dat een enkele moeder dat niet kon waarderen, die vond tattoo’s niets voor kinderen, nou ja, haar kind vond het geweldig.
    Wat ook een onverwacht succes bleek, was snoepkettingen maken van snoepkralen. Xenos of Action hebben soms van die sets met elastiek en verschillende vormen snoepkralen. Ze waren allemaal stil en zaten druk geconcentreerd die kettingen te maken. Lieten ze meteen trots zien toen hun ouders ze op kwamen halen.
    Verder inderdaad Just Dance tussendoor, high tea, een quiz, even naar een speeltuintje in de buurt lopen, bal mee etc.
     
    Sneeuwvlokjes vindt dit leuk.
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Leuke ideeën ertussen!
    Nu nog onthouden tot sept/okt :roflmao: ik ben tussen de verjaardagen van de meiden uitgerekend, worden 9 en 6, dus wil thuisfeestje (sowieso bij die van 6)
     
  5. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Mijn dochter had tijd terug een feestje waar ze zelf dingetjes mochten maken, lipglos, zeepjes, luchtjes enz. En voor eten grote bak patat in het midden gezet met ernaast groot plat bord met saus en eten maar. Vond ze het leukste feestje ooit zei ze

    Ik moet een thuis verjaardag bedenken dat leuk is voor een 11, 8, 5 en 2jarige. Voordeel is dat we speeltuin (binnenhofje) tot onze beschikking hebben en daar grote springkussen kunnen neerzetten. De rest er omheen plannen gaat uitdaging worden haha
     

Deel Deze Pagina