Ha dames, Ik ben al in geen eeuwen (ok overdreven maar zo lijkt het ) uitgeweest. En nu heb ik morgen een feestje van een vriendin. Daar ga ik samen met een andere vriendin heen. Daarna gaan we nog even de stad in op zoek naar een leuke plek om nog even te gaan dansen etc! Maar wat trek ik aan?? Wat trekken JULLIE aan als je gaat stappen? (dan blijft er daarna alleen nog het dilemma over: wat te doen met mn haar.. Het is donkerbruin, in laagjes, een soort van lange pony)
Afhankelijk van het weer, doe ik meestal een goeie jeans aan met een leuk topje/longsleeve met V-hals. Ik hou wel van subtiel sexy zeg maar. Soms ook een rokje maar ik vind het geen rokjesweer. En laarzen, maar niet te hoge ivm het dansen. Mijn haar doe ik meestal mooi fohnen, of anders een 'halve staart' of iets dergelijks, meestal lekker simpel.
Een strakke jeans (voor het kontje schudden ) Een kort rokje of een longshirt of een tuniekje met laarzen met kleine hak.
Hoge sexy pumps, mooie strakke spijkerbroek en een mooi topje.. Of Zwarte enkellaarsjes met hoge hak en strass steentjes, legging en een mooi zwart jurkje..
Ik ook een strakke jeans en meestal een vrij neutraal strak topje met iets erover, bijvoorbeeld een leuk zwart giletje. Goeie ketting erop, mooie armbanden en klaar. Ben nooit zo van het hele blote eigenlijk. Soms trek ik een jurkje aan maar voel me daar meestal niet zo lekker in, terwijl ik dit wel vaak naar mn werk draag. Met mn haar en make-up ben ik dan wel weer een tijd bezig, haar fohn en stijl ik lekker bol en los (halflang haar, in laagjes met schuine pony).
Vooral iets waar ik me goed in voel. Ik houd wel van sexy, maar subtiel dus iets wat je net niet op je werk aan kan doen
Over je haar trouwens: ik zou de laagjes bol fohnen en dan haarlak erin spuiten voor het volume. Lekker los dus.
het is echt heel erg, maar ik bezit geen fohn !! Dus misschien even mijn haar doen bij mijn vriendin dan ofzo, like the old day haha.. Wat voor soort topjes dragen jullie dan als je een spijkerbroek aandoet? Voorbeeld?
Strapless topje, mooie skinny jeans en laarzen of pumps!! Of een mooie body, skinny jeans en laarzen of pumps!! Ik ga nog heel vaak stappen en draag eigenlijk altijd wel een skinny met een leuk topje!! En mijn haar fohn ik altijd en dan maak ik het stijl met de stijltang!!
laarsen met wel een hoge hak jaja daar kan ik de hele nacht op dansen hahaha.. meestal een lekker sexy maar toch netjes rokje. een strak topje met bijvoorbeeld een spagetti bandje of korte mouwen. ofdat t nou winter is of niet ik heb t altijd bloedheet sta echt de hele avond te dansen dus broek vind ik gewoon te heet. heeeel soms een leuke strakke heupbroek leuke ketting armband. haartjes draag ik los (op me werk moet t altijd vast)
Ik zou inderdaad niet voor hoge hakken gaan. Als je dan een tijdje staat te dansen voel je dat meestal wel.....
2 weken terug ben ik voor het laats uit geweest had toen een zwart strapless jurkje aan met een bolero eroverheen, panty en laarzen...