Tips voor afdingen

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanJurre, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sam ik heb mijn keuken in duitsland gekocht. Hij was maar iets goedkoper dan in nederland maar er was geen gedoe met kortingen en je moet vandaag beslissen etc. De enige manier om dan goedkoper uit te zijn was dingen veranderen aan je keuken.
    Bij deze keukenboer kreeg ik ook keurig een offerte mee.

2. adi

adi Niet meer actief

Bij welke zaak Debby? En spreken ze ook Nederlands? (ik heb vandaag ergens een link gezien van 2 zaken in DL waar ze goede keukens hebben en Nederlands spreken, maar kan ze niet meer vinden)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik doe het ook altijd :)
    Toevallig van de week nog met mn nieuwe fototoestel. Verkoper was vanalles erbij aan het pakken, nog een grotere lens, een ander geheugenkaartje, tasje. Dus ik zeg, wat doen we met de prijs? Hij zegt nou ik zal eens kijken wat ik er nog mee kan.
    Ik zeg, als ik het toestel en de grote geheugenkaart en de tas neem, krijg ik de lens er dan bij? Hij kijken, dat kon niet, maar er kon wel 120 euro van het totaal bedrag af. Dus ik had de lens voor 50% :)

Ik vraag het altijd gewoon hoor, ik schaam me daar echt niet voor. Mijn man is al helemaal een goeie, maar die regelt zelf in en verkopen van tonnen op zijn werk, dus die schaamt zich echt niet als hij vraagt of er ergens 100 euro af kan haha :)

4. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Dit is wel een keukenboer, maar met een kleine showroom. Dus altijd goed om bij de grote zaken ideeen op te doen. Maar hun maken dus alles zelf, dus al jij een kastje zou willen van b.v 10 cm. dan kan dat gewoon. En dat kon bij piet klerkx echt niet, daar zaten ze aan standaard maten vast. Ik stond er ook echt van te kijken dat het dus zoveel goedkoper was bij ons in de buurt. En super goede service, vorig jaar nog was er een kastje (door onze eigen fout) gaan bubbelen door dat de waterkoker er te dicht op had gestaan. En we kregen als service een nieuw deurtje. En zo hebben we al meer dingetjes gehad. Dus wij zijn heel tevreden.

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ohw idd. Wij zijn daar dus 1x geweest. Dr werkte een oudere man als verkoper. We stonden nog niet binnen of die gast sleurde ons al bijna mee naar de bankstellen. Dat was al vreselijk. Wij uitgelegd dat we graag even wilden kijken en als we wat vonden, zouden we wel bij hem terug komen. Nou, werkelijk, die man heeft gewoon echt de hele tijd een stukje achter ons gelopen. Op het moment dat wij achterom keken, ging hij heel gauw wat anders doen.

Op het einde (we hadden wel wat gezien, maar was én te duur én we moesten nog wachten tot we de sleutel kregen van ons huis :p)
    kwam hij naar ons toe met de vraag of we wat moois hadden gezien. Hij sleurde ons weer mee naar de banstellen, en we kwamen gewoon niet van hem af! Tot 4x toe uitgelegd dat wij op dit moment nog niets gingen halen. Nou echt, die man begon bijna te huilen! Het was net of wij zijn laatste redmiddel waren voordat hij zou worden ontslagen! Zo slecht! We zijn maar gauw weggelopen. Sorry hoor.. Maar dat kan gewoon echt niet.

Ow en mijn ouders hadden daar een stoffen bank gehaald, vet duur, wel heeulll mooi, maar die was na een paar weken al helemaal versleten en hun wilden er niets aan doen. Heeft bijna een jaar geduurd voordat ze eindelijk toegaven. Zit je daar met een versleten bankstel een jaar lang.. :(

6. adi

adi Niet meer actief

hahahah zooo bekend!!!!

We zijn daar een paar keer binnen gelopen, en je wordt inderdaad bijna bij de kraag gevat door zo'n verkoper.
    Als we rondliepen en kwam weer zoon 'haai' aan, kreeg ik echt de neiging om weg te rennen.

Lijkt me niet echt geod voor de zaak om zo'n gevoel te geven aan je klanten :D

Deel Deze Pagina