voeding kruitvat

Discussie in 'Voeding' gestart door stamper, 11 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hallo

    Heeft er iemand ervaring met de voeding van kruitvat , ik was er vandaag en toen zag ik dat ze ook voeding hebben .


    groetjes yvonne
     
  2. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    klopt ik zag het in een folder van ze maar heb er geen ervaring mee
     
  3. Niet meer actief

    de voeding is pas in de schappen sinds deze week dus ik denk niet dat er al mensen zijn die er veel ervaring mee hebben.
     
  4. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Ik heb gisteren de vrouw gesproken van consultatieburo en die vertelde mij dat hun geen ervaring hebben met dat merk omdat dat nieuw was ze verelde dat het een stuk scheelde in de portomonee.
    Zij had niet gehoord (van hogere hand of andere coll.) dat we dat niet moesten kopen dus zogauw ik mag overstappen koop ik het kruidvatmerk

    groetjes bianca
     
  5. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    het sheelt zeker een hoop , als je bent over gestapt . Zou ik graag je ervaring willen weten . Ik heb nog even de tijd .En ik heb al een pak friso in de kast liggen .

    groetjes yvonne
     
  6. Jade

    Jade Lid

    1 mrt 2005
    99
    0
    0
    Hai,

    Soms is het handig om te kijken op het pak waar het geproduceerd wordt. Vaak maakt een A merk (bijvoorbeeld Nutrilon of Friso) een 'eigen merk' product wat minder kost.
    (Neem als voorbeeld de pindakaas van Calve en de pindakaas van Albert Heijn... zelfde alleen ander labeltje...)

    Nu wil ik niet impliceren dat dit bij de voeding van Kruidvat het geval is... maar altijd handig om te weten... ;)

    Liefs,
    Jade
     
  7. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi allemaal,
    Ik ben al een tijdje uit de voedingen(de oudste is nu 4)maar ik neem aan dat het eigenmerk voeding toch aan de regels voldoen?Het wordt toch eerst helemaal nagecheckt voor dat het op de markt komt?
    Met de jongste had ik in het begin van dat speciale pramatuurvoeding nodig(koste toende tijd 35 gulden) en ben toen later overgestapt op het goedkopere merk Similac(als ik het goed heb).
    Maar nu door de euro's alles duurder lijkt te zijn ben ik blij dat kruitvat nu een huismerk van voeding heeft wat een stuk goedkoper is .

    groetjes janine
     
  8. meelmonster87

    30 nov 2005
    5
    0
    0
    Full time moeder
    De Meern
    Ik wil jullie graag attenderen op het feit dat Kruidvat sinds drie weken nu ook babyvoeding verkoopt. Zij hebben in het assortiment 3 standaard varianten, voor 0-6 maanden, van 6-10 maanden en van 10-18. Ook hebben ze Extra Care voor baby's met krampjes, moeizame ontlasting en spugen, tevens is dit voor de preventie van allergien. Ze vragen voor de standaard varianten ¤5.49 en voor de Extra Care ¤ 7.39. Ik heb een pak standaard gekocht, en mijn dochter drinkt er heerlijk van en voor mij is het ook leuk want het is echt goedkoop. Ik heb wel eerst even gebeld naar hun service lijn omdat ik toch een beetje huiverig ben met eigen huismwerken zeker met kindervoeding. Maar ze hebben mij verteld dat er een wet is die ervoor zorgt dat er alleen babyvoeding van goede kwaliteit is op de Nederlandse markt. Ik raad jullie dit allen aan! Prima kwaliteit voor een lage prijs.
     
  9. meelmonster87

    30 nov 2005
    5
    0
    0
    Full time moeder
    De Meern
    Ik ben overgestapt 3 weken geleden, en de voeding bevalt me prima. Mijn dochter drinkt er goed van. Ik heb wel eerst gebeld met hun service lijn ( 0800-9992229 gratis nummer) Ik heb gevraagd waar het wordt geproduceerd, waarom het zo goedkoop is en met welke voeding het het beste te vergelijken is. Zij gaven mij de volgende antwoorden; Het wordt in West-Europa gemaakt. De kwaliteit is prima, het voldoet namelijk aan de wettelijk gestelde eisen en hun voeding is het beste te vergelijken met Nutricia.
    Die service lijn is echt leuk, aardige telefonistes, en ze weten echt heel veel, dus als je vragen hebt..
     
  10. desire

    desire Nieuw lid

    17 jan 2006
    2
    0
    0
    hallo
    mij dochter neemt nu van kruitvat
    baby voeding
    al moet ik je zegen dat zij onzetend lekker vind
    aleen jammer dat kruitvat snel door heen is en je dus zo en zo wel paar paken mag in slaan
    ze hat eerst natulon algie
    ook die vond ze wel lekker
    maar niet zo lekker als kruitvat
    groetjes van ons
     
  11. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Dat is het gevaar als je eigen merk koopt van de kruidvat soms hebben ze het niet meer maar je bent wel erg afhankelijk van de kruidvat ik ben overgestapt op de friso is ook goedkoper als nutricia maar wel overal verkrijgbaar vind ik erg belangrijk ;)
     

Deel Deze Pagina