Korte uitleg. Ik ben 31 meman 29 na 1 jaar kinderloos naar de gyn doorgestuurd ik heb testen gehad kwam uit dat ik pap3a cin3 had lis gehad alles goed weggehaald man ook drager van brca1 gen (kanker) dus wij wilden al voor pgd ivf gaan oke man nu 2x sperma onderzoek gehad en uitslag was geen zaadcellen oke man fysieke onderzoek gehad zag op t oog goed uit nu bloedtest hormonen en gen onderzoek word er gedaan en de 27e een echo maarde gen onderzoek uitslag pas over 2mnd nu is mijn vraag heeft iemand hier (helaas) ook ervaring mee of heeft iemand een idee over mogelijkheden en opties ? Of moeten we opgeven ? Wat voor vragen wij eventueel kunnen stellen wat dan ook elk advies of tips zijn echt van harte welkom !!!!! Dank jullie wel fijn om hier terecht te kunnen. Groetjes miranda ( bij mmclub kreeg ik weinig reactie vandaar ik m hier ook plaats )
je verhaal is heel onduidelijk maar als ik het goed begrijp ben je nu aan jaar bezig en je loopt al bij de gyn. ik ben iets meer dan een jaar bezig en dat komt omdat ik pcos heb. dus ik zou zeggen afwachten wat de uitslagen brengen en bespreken met je gyn. en van daar uit verder kijken wat er nog meer voor oplossing is voor je
Probeer het wat beter uit te leggen mijn man en ik zijn al langer dan een jaar bezig en omdat mijn man drager is van het brca1 gen besloten wij voor pgd te gaan met ivf daarvoor moesten we naar de gyn daar werden bij mij testen gedaan en bleek dat ik pap3a cin3 had een lis gehad en dat was dat. mijn man zijn sperma werd onderzocht en uitslag was na 2x dit gedaan te hebben dat er geen zaadcellen zijn nu komt er een echo en hormoon onderzoek krijg ik 8 mrt uitslag van en er is een gen onderzoek gedaan en daar komt pas over 1.5 mnd uitslag van nu had de gyn t over verschillende oorzaken en behandelingen mijn vraag is of iemand hier ook (helaas) ervaring mee heeft en misschien advies of tips of wat dan ook heeft over mogelijkheden uitleg of opties of vragen die we echt moeten stellen bijvoorbeeld of dat we het op moeten geven.alle advies is van harte welkom !! Is het zo duidelijker ? Ik hoop het wel.xxxx
Hier is bij mijn man ook geen zaad aangetroffen in zijn sperma. Ook alle onderzoeken gehad, en een tese operatie bij manlief om te kijken of er in de zaadbal zelf wel zaad zat. Helaas bleek mijn man volledig onvruchtbaar en zijn we verder gegaan met KID, dus inseminatie met donorzaad. Het traject waar je nu in terecht bent gekomen is een lage weg vol wachten op uitslagen. Ik hoop op een beter afloop bij jullie dan bij ons.
Kleine update Mijn man heeft een echo gehad en het zag er allemaal goed uit dus daar is ook geen reden gevonden voor geen zaadcellen xxx