Ben daar ook heel benieuwd naar. Hier Het zelfde probleem,al heb ik gedoucht en zijn mijn nagels Brand schoon dan nog heb ik binnen een uur vieze nagels. (En dat is al zo zolang ik me kan herinneren)
Ok,, ik heb idd vrij korte nagels..zo'n wit potloodje dan? Het is gewoon nooit mooi schoon, licht. En nee ik ben echt erg schoon op mezelf en mijn omgeving, daar heeft het niks mee te maken..
Gewoon de afwas doen of even je handen met handzeep onder de kraan wassen een paar keer per dag. Je krijgt er wel weer droge handen van dus zou dan een handcreme smeren maar ik denk dat als je een paar keer extra je handen wast met handzeep het snel weggaat. Ik vind het vervelend dat mijn jongens er last van hebben. Maar kinderen zitten ook echt overal aan maar vind het er maar vies/onverzorgd uitzien bij ze.
korte nagels! ik mag ivm hygiëne voor mijn werk geen lange nagels, en heb dus ook nooit vieze randjes omdat ik geen randjes aan mn nagels heb als je je nagels mooi vijlt staat dat ook heel verzorgd, onder lange nagels blijft altijd wel vuil zitten, of het nou zichtbaar of onzichtbaar is.