Hey hoi, Misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een nieuwe wasmachine. Nu hebben we een 5 kilo ding wat niet fijn is en wat eigenlijk te klein is (naast dat het dus een niet goed apparaat is). Wat is verstandig 7 kilo of 8 kilo? Mijn oog is gevallen op een samsung eco bubble en een lg direct drive. Iemand een van deze apparaten en kan me op weg helpen welke het beste is? Tot hoors
Wij hebben deze, een 8 kilo versie, gewoon omdat het prijsverschil erg klein was.... Ik weet niet eens of ik het handig vind?! Mijn man doet de was
Wij hebben een Samsung eco bubble van een paar jaar geleden, 7 kg. Ik ben er blij mee en alles past erin maar 8 kg had van mij ook wel gemogen. Past natuurlijk net weer iets meer in.
Wij hebben 7 kilo en zijn tevreden (merk Siemens). Veel hangt natuurlijk ook af van hoeveel was je hebt / je nu draait. Maar uiteindelijk gaat die ene kilo meer niet echt een verschil maken.
Hier de samsung eco bubble 8 kg. Echt super fijne machine. Vooral de verschillende soorten standen en mogelijkheden qua duur van het programma is heel fijn. En er gaat nu bijna 1 hele wasmand in, waar ik voorheen 2x over deed. En 1 was nu, kan ook precies op mijn wasrek. Ideaal!
Ik heb een 9 kilo wasmachine, ben ik zielsgelukkig mee. Maar is van een ander merk. Ik zou voor de 8 kilo Samsung eco bubble gaan, hoor en lees daar veel positieve ervaringen over.
Heeft er iemand trouwens een nederlandse gebruiksaanwijzing van de samsung eco bubble 8 kg? Ik heb hem alleen in het Engels kunnen vinden.
Niemand die een LG Direct drive heeft ... over de bubble voldoende reviews te vinden maar over de lg nog niet.
Net een nieuwe 8kg hier. De Bosch was32470. Super zuinig, a+++ -30%. Beste uit de test consumentenbond, lekker stil. Hij staat nu 2 weken en erg tevreden.
Wij hebben de Samsung eco bubble Zijn ook van 5 naar 8 kilo overgegaan, ik wist niet wat ik meemaakte zoveel meer was dat ik kwijt kon! Hier is ie niet helemaal stil, hij staat op zolder, op een houten vloer. (scheelt dat we vlakbij Schiphol wonen, we horen het verschil niet eens meer )
Dank voor alle reacties. Straks nog maar eens terug naar de winkel. Ik vind ze nog steeds beide veel voordelen hebben. De LG komt hier iets beter uit. Maar ik hoor hier alleen eco bubble ... dus denk toch dat het die wordt. 8 kilo ... kan ik in een keer de hele was doen Dank allemaal fijne dag.