Mijn man en ik zijn zwaar aan het nadenken over de derde jongensnaam. Het wordt echt niet makkelijker als je al 2 namen hebt 'gebruikt'! Onze jongens heten Sem en Teun en nu zaten we als derde naam te denken aan: 1. Gijs 2. Ties 3. Tijn. Vooral met de laatste heb ik een probleem omdat het zoveel op Teun lijkt, maar volgens mijn man kan het best. Wat denken jullie??
ik zou voor gijs gaan. ik vind dit de leukste naam, maar het is ook nog eens de naam die niet met de zelfde voorletter begint als 1 van de andere 2 mannen (is makkelijker voor als er straks post binnen komt ed.)
Tijn vind ik persoonlijk ook te veel op Teun lijken. Is alweer anders als je er bijvoorbeeld Stijn van maakt. Die andere twee vind ik wel erg leuk!
Ties vind ik natuurlijk de leukste naam, aangezien mijn zoon zo heet maar bij je andere zoons vind ik Gijs het leukste klinken, Ties/ Tijn en Teun heeft wel een heel hoog Jip en Janneke gehalte.
Bij Teun was het eerste wat ik dacht dat het teveel lijkt op Tijn, Ties vind ik op zich nog wel leuk erbij hoor!!!
Goh wat leuk, jullie zitten een beetje in dezelfde namen als wij Maar idd, in dit geval zou ik ook kiezen voor GIJS. Puur en alleen omdat dat een andere voorletter is. (dat is bij ons een "voorwaarde", geen kids met dezelfde eerste letter, ivm de post) Ik hoop dat het je keuze een beetje makkelijker maakt! Succes
Hier zo'n zelfde 'probleem' we hebben al een Sam en een Thom en vinden Tijm leuk... maar dan krijg je ook zo'n jut en jul idee... net als Siem.. Sam en Siem. Van jouw lijstje vind ik Gijs het beste passen. Helaas vindt mijn man die niet leuk, bij mij staat hij hoog