meer dit gehad? ik heb nu nl de 6e ziekte Voelde mij de hele week al niet fit... enorme nekpijn (opgezette klieren) 3 dagen hoge koorts en nu onder de uitslag. mijn hele lichaam zit onder de rode bultjes mijn gezicht begint inm ook... en heb het gevoel dat ik verkouden wordt. Ik google op de 6e ziekte want mijn zoon heeft het net gehad dus... en ja idd ik heb de 6e ziekte. Nooit geweten dat volwassenen dit ook kunnen krijgen dus hou mijn hart vast strax met de waterpokken omdat ik zelf een hele lichte vorm (3 waterpokjes) heb gehad dus de kans is groot dat ik dat dan ook krijg heerlijk die kinderziektes
Ik heb het gehad, ik ben er echt dood en doodziek van geweest. Sorry, dat had je misschien niet willen horen. Ik heb het op mn werk opgelopen.
Ik ben niet heel erg ziek geweest. maar wel enorme nekpijn gehad door de klieren (kon er niet van slapen) en hoge koorts 3 dagen en nu dus onder de uitslag de uitslag begon gisteren maar nu breidt het zich helemaal uit en zit ik er inm. helemaal onder. En nu echt een niet fit gevoel net alsof je verkouden wordt... hopelijk word ik dus niet zieker dan dit haha.
ja ik zag er ook echt niet uit. Mn gezicht was het ergste, helemaal bedekt met de pukkeltjes, alleen rond mn ogen liep nog zo'n witte rand.
de uitslag komt bij nu ook op mijn gezicht... das minder haha want dan wordt het zichtbaar. de rest bedek ik wel met kleding nu. mijn nek en hals zitten er ook onder en mijn armen rug en buik.
ik had het vorige maand. 1 dag doodziek geweest daarna alleen maar vlekjes die af en toe toch wel jeukte. Niet extreem maar vooral op mijn voet. Verder echt helemaal nergens last van gehad. succes ermee