Het grote Kerst topic 2013

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Omdat de Intratuin al weer klaarstaat met zijn kerstspullen vind ik het ook tijd voor het eerste Kerst-topic (ook misschien een beetje omdat ik er echt heel erg naar uit kijk!)

Dus bij deze;
    Wat gaan jullie doen deze kerst?
    Wat geven jullie cadeau?
    Al een idee hoe de boom er uit gaat zien?

Wij gaan lekker een midweekje naar Centerparcs Eemhof.
    Eerste kerstdag komen so eten en de tweede kerstdag gaan wij met mijn ouder uit eten (zitten ook op het park).

Daarom ook geen uitbundige versieringen in huis. Haal misschien hier en daar nog wat bij, maar verder doe ik het met de spullen die we hebben.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ga gezellig met mijn gezinnetje mn verjaardag vieren.

En meer doe ik niet :D

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hoelang gaat dit topic goed zonder rellen? ;)

Ik heb er zin in! Lekker eten en gezelligheid met familie... Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat we gaan doen. We zijn nog aan het twijfelen om ook midweekje weg te gaan maargoed thuis is het ook altijd gezellig met kerst! Ik moet nog alles gaan kopen, zijn dit jaar verhuisd en wil alles nieuw,nieuw, nieuw :D

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben niet zo een kerstmens maar mijn ouders wel dus we gaan eten bij mijn ouders met de hele familie en dit jaar is het toch weer een beetje speciaal omdat het de eerste kerst is met een nieuweling in de familie, ons zoontje ;)

5. Partyrocker

Ah dat is zo leuk. De eerste kerst met zoontje had hij een minismoking aan. Ook op datzelfde park (mijn ouders zitten er elk jaar in hetzelfde huisje ook nog). Dus dit word zoontje zijn 3de kerst daar.

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik heb er ook al zo zin in!

Wij gaan lekker en veel eten. Kerstavond gewoon met het gezin. Eerste kerstdag met mijn familie en tweede kerstdag met de schoonfamilie.
    Ik moet nog cadeaus kopen. Maar het zal wat kleiner worden en alleen voor de kinderen.
    Nog geen idee hoe de boom eruit gaat zien. Ik heb vorig jaar wel nieuwe ballen etc gekocht en hier koop ik elk jaar wel weer iets bij. Het zal pasteltinten worden.

7. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Yes, een vrolijk topic:D
    Ook een kerstfreak?:p

wij gaan kerstavond altijd gourmetten bij mijn ouders.
    Eerste kerstdag met schoonfamilie bij ons thuis, met z'n allen koken.
    Tweede kerstdag met mijn familie en dan ook hier, gourmetten.

Cadeaus hebben we heel lang gedaan maar doen we sinds 2 jaar niet meer omdat het veel geld kost om voor iedereen iets kleins te kopen dus hebben we besloten om geld in te leggen en dan met z'n allen iets leuks te doen, lekker uiteten ofzo.

De boom: vorig jaar heb ik hem niet kunnen zetten vanwege verbouwing. Dit jaar wil ik het wel heel graag maar er kruipen hier 2 kleine ukken rond dus ik ben benieuwd:p.
    Onze boom is wit met zilver. Bijna geen ballen, ik hou van andere frutsels zoals strikjes, vlindertjes enz.

Al met al ben ik erg benieuwd hoe kerst dit jaar zal zijn.
    De eerste keer met de meisjes lijkt me heel leuk en bijzonder:D.

Klinkt lekker zeg naar Centerparcs! ( ben jaloers:p)
    Zet je daar wel een boom?:D

8. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Vreemd idee dat kerst alweer zo dichtbij is! Kan er nog niet met mijn hoofd bij haha! ;)
    Dit jaar gaan we naar NL, naar mijn familie, omdat we vorig jaar thuis zijn gebleven en volgend jaar dat weer willen doen (hebben toen sm hier gehad paar daagjes en gekookt etc). Mijn grootvader is 94, dus proberen te gaan voor speciale dagen.
    Onze boom heeft elk jaar dingen erin die we over de jaren gespaard hebben. Mijn ouders geven me elk jaar een speciale bal of iets anders voor erin. Zijn ermee begonnen voor ik mijn man kende en zijn we blijven doen. Nu door de jaren heen hangt er al veel speciaals in. :)
    Qua cadeaus heb ik nog helemaal niks gehaald tot dusver. Vind het elk jaar moeilijker worden om weer te bedenken wat iedereen zou willen. :) Komen er altijd wel weer uit, dus zal dit jaar ook wel weer goed komen. ;) Die druktes alleen overal...ben niet zo goed met druktes...dus denk dat het veel internetshoppen wordt hahaha!

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

O ja ik heb er zin in!

Mijn boom is balloos haha ivm een een dreumes ik heb er vorig jaar allemaal lintjes in gestrikt ziet er super leuk uit dus zo komt hij weer te staan.

Ik maak ook een mooie versiering met mijn lamp boven de eettafel.

Cadeau nee doen we niet aan hier.

Ben gek op sneeuwval dus hopelijk veel kunnen we gaan sleeën met onze zoon.

En we vieren hier de geboorte door naar de kerstmis te gaan.
    En verder heerlijk eten met de fam om ons heen

10. Partyrocker

Niekepiek. Natuurlijk!
    Er gaat gewoon een boompje mee hoor. Boom hoort erbij. Of ik nu thuis ben of niet :D.
    Heb nu thuis 2 jaar (en straks het derde jaar want wij gaan weg) een kunstboom gehad. Maar die gaat er volgens jaar uit. Mis toch de dennengeur.

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hier dit jaar geen boom (ivm kitten) geen cadeau's. Ik heb de kinderen een dag, en een dag zonder. De dag dat ze er zijn gaan we iets lekkers eten,gewoon lekker kneuteren thuis met zijn drietjes. De andere dag doe ik niets byzonders,kliekjes opwarmen en tv kijken haha. Geen familie bezoek.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Leuk! Ik houd van kerst! Normaal met boom ed. Dit jaar niet.

Gisteren al bij de intratuin geweest met Y. wat vond ze het prachtig!:D Ze vroeg vanochtend of we weer naar de Kerstmannen winkel gingen:)

Ik hoop dat ik dan ga bevallen of net bevallen ben:) Dan ben ik 38 weken en wordt waarschijnlijk ingeleid:) Kan niet wachten!
    Dus dit jaar vrij weinig.

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    nog helemaal geen idee. wel leuk versieren uiteraard en 1 van de 2 dagen zullen mijn ouders wel komen of wij gaan naar hun. verder staat alles nog open haha

14. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Leuk topic!

Hier gaan we de eerste kerstdag met mijn ouders en broer en schoonzus gourmetten.
    Tweede kerstdag blijven we thuis. Maken er een leuk dagje van. Lekker ontbijtje etc..:D

Dit jaar wordt de boom met parelmoer kleurige ballen en brons achtig/beige ballen!
    En dan komen er nog uiltjes, dennenappels, rieten hartjes, sneeuwpopjes bij in!

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Leuk topic!!

Heb alweer helemaal zin in de kerst! Zodra sinterklaas weg is komt hier de kerstboom erin!
    Helaas is mijn vriend bijna de hele maand december weg en komt nét voor de kerst weer thuis uit het buitenland. Dus kan de voorpret (boom opzetten, cadeautjes kopen) jammer genoeg niet met hem delen.

Wat we op kerst zelf zullen doen weten we nog niet, waarschijnlijk één dag bij mijn ouders en andere dag bij mijn schoonouders. Maar nog geen concrete plannen!

16. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes Kerstmis. Ben er dol op.

Nog even geen idee qua planning.
    Maar in huis in ieder geval een kunstboom, ik heb katten en die zijn dol op de boom.....resultaat, alle naalden op de grond.

Verder gaan we denk ik dit jaar weer met vriendinnen een dagje naar intratuin in duiven, daar is een grote kerstshow.

En meestal doen we surprise bij mijn ouders op kerstavond en dan eerste of tweede kerstdag eten bij mijn so.

17. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    1e kerstdag moet ik werken en 2e zal wel iets met schoonouders zijn.
    Maakt me niks uit wat we gaan doen ik ben alleen dolgelukkig dat we dit jaar na veel verdriet eindelijk met z'n drietjes zijn:)

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Meestal 1 dag gourmetten bij so en 1 dag bij ons koken met mijn moeder en vrienden

19. knap

knap Niet meer actief

Kan.niet wachten tot ik de boom weet neer kan zetten. heerlijk die lichtjes. Veel zal ik niet doen aan de kerst. hoop wel op een hoop gezelligheid.

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ga wel wat versieren, maar niet de hele boom opzetten. Met kerst gaan we naar Schotland.

Deel Deze Pagina