Hallo meiden. Kennen jullie het schattige draakje van prenatal? Ik ben op zoek naar afbeeldingen, google me suf maar kan niets vinden... Hebben jullie nog suggesties? Fijne dagen!
Ik weet niet waar je het voor nodig hebt, maar hier is de link naar de site van Prénatal met Draakje afbeeldingen op artikelen: http://www.prenatal.nl/ProductsAndServi ... ry=draakje
Ik heb er een muziekdoosje van die je aan de muur kan hangen en een lakentje met dekentje. En kleertjes. Zo schattig!
Ik heb er de hele babykamer van gemaakt! Kijk eens op onze website! ZO mooi geworden! Wij hebben gewoon een lakentje ingescand en zo bewerkt! Mijn zusje is DTP-er en die heeft die wandprint gemaakt en het raamfolie. Succes!
Geweldige kamer Leonie! Echt weer blond van mij dat ik er zelf niet aan gedacht heb om een lakentje in te scannen... Ik ben ook helemaal verzot op Draakje Dirk!
Draakje is echt geweldig! Ik heb het lakentje voor in bed en spuugdoekjes (zelf gekocht). Verder heb ik van mijn broertje gekregen: bestek, bordje, slabbetje en tuitbeker.
Wat een leuk kamertje zeg Hoe heb je dat gedaan met die muurprint? Is dat gewoon erop geplakt? En waar kun je dat laten maken? Wat ook leuk is bij de hema of waar dan ook om een canvas schilderijtje te laten maken. Die kun je ook gewoon zelf ontwerpen, met bv paint shop pro of een ander programma. Ik kan de mijne niet laten zien want daar staat de naam al op
Het is eigenlijk 1 grote sticker. Mijn zusje werkt bij een zeefdrukkerij en heeft het geprint. We hebben hem er met zijn 3-en opgeplakt. ( 2 meter x 1,20 meter) Raamfolie heeft ze ook gemaakt. Toch wel een voordeel zo'n creabea-zusje