Tips voor bruiloft met zoontje

Discussion in 'De lounge' started by LW85, May 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dennenboom

Dennenboom Actief lid

Jan 2, 2016
    159
    2
    18
    NULL
    NULL
    Meenemen..
    En met 2 jr 3 maand heb je best kans dat hij dan t middagslaapje niet meer nodig is. Onze oudste is nu 2 jr en 2 maand en slaat nu ook om de dag zijn slaap over..

En idd vragen of iemand zoonlief op kan halen, ouders, vrienden, goede buren? Wij trouwen zelf over een maand en onze kids worden opgehaald door een vriendin an mijn schoonmoeder (want tja de rest nodigen we zelf uit)

We nemen wel een campingbedje mee zodat hij evt nog even een powernapje kan doen . Onze baby slaapt hopelijk gewoon in de kinderwagen

2. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

Feb 16, 2014
    1,217
    116
    63
    Draagdoek of draagzak gebruiken?

3. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    4,274
    3,239
    113
    Female
    Ik zou een hotelkamer in de buurt boeken en een oppas meenemen. Dan kan hij/zij op jullie kindje passen in de hotelkamer als hij moet gaan slapen. Als dat geen optie is dan campingbedje mee en een plekje vinden waar hij kan slapen op de feestlokatie.

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik zou hem niet meenemen. Hij is te jong om te beseffen wat het allemaal is. Voor hem een feest om bij opa en oma te logeren en jullie kunnen helemaal genieten van de dag.
    Wij hebben verschillende keren een bruiloft gehad van familie. de ene keer gingen de kinderen wel mee een andere keer niet. Ze waren niet alle keren uitgenodigd of voor ons kwam het beter uit als ze niet meegingen.
    Ik begrijp best dat het bruidspaar het heel leuk vind als hij wel meekomt, maar ze zullen toch ook wel snappen dat jullie dat niet zien zitten?
    En anders is het misschien wel een idee om te vragen of je ouders daar in de buurt in een hotel of bungalow willen overnachten zodat jullie hem daar kunnen brengen.

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Het is opgelost!

Zoontje gaat mee tot en met het eten. Slapen zal hij hooguit een halfuur doen in de auto maar door alle gebeurtenissen en de locatie (het is aan het strand) zal hij zich wel vermaken denk ik.
    Na het eten brengt vriend hem naar het huis van mijn schoonouders (waar hij vaker logeert in zijn eigen kamertje en ledikantje). Daar komt een vriendin van ons die daar niet ver vandaag woont oppassen totdat wij of schoonmoeder daarheen terug zijn van het feest.
    zij heeft nog niet eerder opgepast du smijt vriend gaat mn zoontje dan wel zelf daar op bed leggen en komt dan terug naar het feest, Dit is "maar" een half uurtje rijden ipv 1,5 uur naar ons eigen huis :)

Share This Page