Tips gevraagd bij wondje dat open blijft

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kimmiehj88, 12 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmiehj88

28 nov 2012
    89
    12
    8
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is begonnen met een klein pukkeltje op haar kin, dit is krentenbaard geworden.
    Door een zalfje is dit weer verholpen, maar ze blijft het open krabbelen.

Ik vind het zonde van haar mooie gave gezichtje en ben bang dat er een litteken aan overhoud

Ik heb er al een pleister opgeplakt maar die trekt ze er vanaf, calendulan smeer ik en door te zeggen dat ze het niet moet doen. Maar veelal doet ze het als ze net wakker geworden is, voor ze begint met roepen.

Heeft iemand een goede tip om het wondje te laten helen?
    Alvast bedankt..

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Snachts handschoentjes aan? Volgens mij heb je hier toch soort van wantjes voor?

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Ik smeer kleine wondjes in met lanoline. Hoe oud is je dochtertje? Kun je haar afleiden op het moment dat ze er aan zit ipv de aandacht er op te vestigen?

4. Kimmiehj88

28 nov 2012
    89
    12
    8
    NULL
    NULL
    Ze is anderhalf geweest, proberen de aandacht er niet op te leggen en als ze eraan zit zeggen we doe maar niet en gaan wat anders doen of zeggen waar ze mee bezig was... ze doet alleen vaak voor en na haar slapen!
    Handschoentjes aan is in mijn hoofd laatste redmiddel omdat ik denk dat ze dan weer slecht gaat slapen..

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Een extra prinsessen pleister op dr hand (mag ze daar aan pulken). Tis wel aandacht maar wellicht doet ze t gewoon nog in dr slaapmodus onbewust. Het enige wat je misschien nog kan overwegen is pleisterspray maar dat houdt geen nageltjes tegen.

Kimmiehj88 vindt dit leuk.
  6. Kimmiehj88

28 nov 2012
    89
    12
    8
    NULL
    NULL
    Oh dat is een goede die van de pleister, danknje, ga het morgen gelijk proberen!

Deel Deze Pagina