wie weet waar ik betaalbare stickers van letters/namen kan kopen? wij gaan volgende week verhuizen, dus onze meisjes krijgen een nieuwe kamer, en vind het leuk om die op de muur te hangen. het liefst namen van winkels, geen webshops.
Ik denk dat het in weinig winkels te krijgen is....... Ik heb alleen een webwinkel voor je, daar hebben ze een hoop kant en klare stickers, maar je kunt ze ook zelf ontwerpen. www.debijzaak.com
Mischien bij een bouw zaak. of een auto zaak. Bij ons doen ze het op de zwarte markt (beverwijkze bazaar) ook bij de auto handelaars
wil je perse stickers? Ik maak nl houten letters, misschien is dat ook leuk voor de kamers? In mijn albums staan veeeeeeeel voorbeelden
je kunt ook kijken op plakletters.nl, dan kun je zelf het lettertype, kleur, grootte en welke naam invoeren. Plus ze zijn ook nog betaalbaar.
hoi hoi, je kunt ook even kijken op de site ikbenmama.nl daar worden ook muurstickers gemaakt met bijv, de naam van je kind erop, maar ook kun je er verschillende teksten op de muur krijgen bijv, als het liedje slaap kindje slaap. vindt het er zelf erg mooi uitzien. hopelijk heb je hier iets aan. groetjes demy