Hallo Allemaal! Ik heb zelf een compleet gezin en wil graag eiceldonor worden. Mochten mensen een donor zoeken, dan kan er contact worden opgenomen via een PB! mvg
Wat ontzettend lief! Ik heb het niet nodig gehad maar je kan hier een stel zo gelukkig mee maken. Respect👍🏼
Heel lief! Op Facebook zijn er 2 besloten en geheime groepen waar veel info wordt gedeeld voor zowel donoren als ontvangers.
Je kunt je ook aanmelden bij een kliniek of ziekenhuis met een 'eicelbank'' dan kun he misschien zelfs meerdere vrouwen helpen! En is alles juridisch ook meteen 'rond'. Super dat je dit wil doen !!!! 👍👍 ( ik maak zelf gebruik van donor eitjes)
Oeh, oeh... Ja! Nu nog niet, maar mijn eicel voorraad is laag en we weten niet of we een tweede IVF poging zouden kunnen doen. Indien dat niet kan hou ik me zeker aanbevolen. Probeerde al uit te zoeken hoe ik eicellen gedoneerd kon krijgen, ik las dat dat alleen kan door iemand met een compleet gezin. Wat onwijs mooi dat je dit wil doen, had ik ook graag gedaan als ik dat kon.